Cancer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SiriusLupin
Elev |
En i min förra klass hade lekumi som är cancer i blodet. Han bytte sedan klass förra året.
När han gick i våran klass behövde han bara ta medicinen. Så då var det inte så allvarligt.. Sen så känner jag nog ingen annan som har/har haft 30 jul, 2013 11:08 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av SiriusLupin: Åh, vad hemskt. Men de flesta som sagt att de har haft en i klassen som har/haft verkar det ju ha gått bra för.En i min förra klass hade lekumi som är cancer i blodet. Han bytte sedan klass förra året. När han gick i våran klass behövde han bara ta medicinen. Så då var det inte så allvarligt.. Sen så känner jag nog ingen annan som har/har haft 30 jul, 2013 11:20 |
|
Emme Lestrange
Elev |
En jag kände (hon var runt 35 tror jag?) dog i bröstcancer förra året tyvärr. Hon hade en 6-årig dotter dessutom.
30 jul, 2013 18:00 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: En jag kände (hon var runt 35 tror jag?) dog i bröstcancer förra året tyvärr. Hon hade en 6-årig dotter dessutom. Oj Gud vd sorgligt. 30 jul, 2013 18:01 |
|
Borttagen
|
Min mormor dog i cancer. Jag var väl tre, fyra då, men jag var det enda barnbarnet som var med på begravningen (och jag kommer ihåg det)
Min kusin dog i cancer när han var två år, och jag var fem. Och min morbror dog i cancer förra året. Det var en tjej som gick i samma skola när jag gick i åttan, som hade cancer. Hon överlevde som tur är och mår betydligt bättre idag Och i höstas dog det en kille som fick cancer och den spred sig väldigt snabbt, som gick i vår skola. Han började sista året på gymnasiet, men dog i oktober. Men ja... så blev det med dem. Jag känner nog ingen som har cancer. Det är jag nog lite glad över, faktiskt. Det är ju hemskt 30 jul, 2013 18:49 |
|
Borttagen
|
en lärare i min skola dog av leukemi faktiskt. annars så vet jag ingen som jag känner som har haft cancer...
30 jul, 2013 21:05 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad är leukemi? Alltså vad för sorts?en lärare i min skola dog av leukemi faktiskt. annars så vet jag ingen som jag känner som har haft cancer... 30 jul, 2013 21:39 |
|
Noaidi
Elev |
Min pappas kusin dog i cancer för något år sedan. Vet inte vilken sorts cancer, men han dog iaf pga det. Dessutom så dog min bästa väns syster pga leukemi när hon var typ 2 år
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 30 jul, 2013 21:58 |
|
lumos1
Elev |
Min Farfar dog i cancer, innan jag föddes, men jag önskar att jag fått träffa honom för han verkade så... bra.
Jag tog de tre sprutorna mot Livmoderhalscancer (?) förra året och det gjorde jäkligt ont, Men det är ju bra att man är vaccinerad... Och boken The fault in our stars är en otroligt fin bok om en tjej som har cancer som man bara måste läsa ♥ Den är sjukt fin, rolig och sorglig osv. ;;
30 jul, 2013 22:06 |
|
ikka
Elev |
En kille som gick med mig på dagis & i skolan fick leukemi när vi gick i... Fyran kanske? Jag vet att det var ganska dåligt med honom ett tag, men jag tror att det blev bättre. Tappade kontakten med honom helt och hållet när han hamnade på någon special skola...
Sen hade jag en klasskompis i gymnasiet som överlevde leukemi när hon var 8 år ungefär. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
30 jul, 2013 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen