Keelia ~ Fantasy novell
Forum > Fanfiction > Keelia ~ Fantasy novell
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rachel Moon Ska tänka på det nästa gång! Tack för tipsen!
luna lovegood 21 Ojdå! xD Haha! Skrev nog lite fel där.. Bra att du är lite petig så jag kan tänka på det till nästa kapitel! Så kom ihåg att ni får gärna också skriva vad jag kan göra bättre! 10 jul, 2013 22:37 |
|
Borttagen
|
Alva Jennson ~ Jättebra!
Förresten, är det bara jag som tror att Keelia och Jack ska bli ihop?♥ Jag är må lite jobbig, men jag shippar redan Jalia (eller Kack (xD xD xD), Keck eller så)!♥♥♥ :3 På tal om bättre, tror jag inte riktigt att du KAN göra det så mycket bättre! Superbra kapitel Alva, jag längtar efter nästa! Btw, I love your forumsignatur♥♥ 11 jul, 2013 09:07 |
|
Borttagen
|
I love YOUR forumssignatur!
OMG OMG OMG OMG OMG! *5 timmar senare* OMG OMG OMG OMG OMG OMG! *en vecka senare* O....M.....G........... Oh.My.Goooooooooooooooood.... TACK SÅ HEEEMSKT MYCKET! NEJ DU KAN VISST SKRIVA LIKA BRA SOM MIG! DU kan skriva BÄTTRE än mig! 11 jul, 2013 11:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I love YOUR forumssignatur! OMG OMG OMG OMG OMG! *5 timmar senare* OMG OMG OMG OMG OMG OMG! *en vecka senare* O....M.....G........... Oh.My.Goooooooooooooooood.... TACK SÅ HEEEMSKT MYCKET! NEJ DU KAN VISST SKRIVA LIKA BRA SOM MIG! DU kan skriva BÄTTRE än mig! Menar du mig Alva?! NAW TACK ALVIS!!!!♥ Varför gillar du min forumsignatur? :3 ♥ Jag ÄLSKAR DIN FORUMSIGNARTUR!!!♥ Speciellt regnbågen....♥ NAW DU ÄR BARA FÖR CUTE ALVA!!!♥ nej, du skriver ju fantastiskt Alva! VARFÖR KAN JAG INTE RÖSTA PÅ FLER I LÄGG IDAG?!?!♥ Vet inte hur jag ska svara!♥ TAAAACK OCH VARSÅGOD!!!!!!!!!!!♥♥♥ Som belöning för du är så duktig får du också ett nytt kapitel på min ff DU = BÄST PÅ SKRIVA♥ Love//Molly♥♥ 11 jul, 2013 11:42 |
|
Borttagen
|
DU = BÄST PÅ ATT SKRIVA! Ska sätta igång att läsa mer av din novell, för jag hann inte läsa allt igår, så ska läsa till det senaste kapitlet idag!
//Din mugglis sis Alviiiiiiiiis/Alvuuurt 11 jul, 2013 11:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: DU = BÄST PÅ ATT SKRIVA! Ska sätta igång att läsa mer av din novell, för jag hann inte läsa allt igår, så ska läsa till det senaste kapitlet idag! //Din mugglis sis Alviiiiiiiiis/Alvuuurt Naw, gullunge!♥ Du är J.K.Rowling, medan jag är mini Rowling Ååh, vad glad jag blir när jag får höra det! TAAAACK!!!♥ Åh, älskar när du skriver "Alvurt" som Hejdå typ, det är kända awesome!♥ ♥♥ //Mollis xD xD xD xD ♥♥/Mollz 11 jul, 2013 11:47 |
|
Borttagen
|
SKRIV "Mollz" som hejdå! Du blir typ känd! xDD ♥ För din coola hejdå hälsning och dina ägiga noveller. c: Molly Evans/Mollz
11 jul, 2013 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: SKRIV "Mollz" som hejdå! Du blir typ känd! xDD ♥ För din coola hejdå hälsning och dina ägiga noveller. c: Molly Evans/Mollz Blir tårögd :´) TAACK!♥ Men din är bäst Haha♥ Några i Ni-Vet-Vad kom på namnet på mig Vi tar resten på uggla… Annars räknas detta som spamm xD x3 ♥♥♥♥♥♥♥♥33♥ 11 jul, 2013 12:27 |
|
Borttagen
|
Okej, snart kommer kapitel 3, ska bara åka till stan med mamma och köpa ansiktskräm till mig för min familj ska ha som ett "hemma spa" tillsammans och sånt på Fredag så då måste vi köpa lite grejer till det. MEN JAG KOMMER ÄNDÅ UPPDATERA EFTER SPA SAKEN!
Vill bara tacka för alla fina kommentarer! Och tackar också för den bra kritik jag får så jag kan bli bättre! Ni får gärna vara lite petiga och så. Ni är inte jobbiga då utan ni hjälper mig då! 11 jul, 2013 12:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej, snart kommer kapitel 3, ska bara åka till stan med mamma och köpa ansiktskräm till mig för min familj ska ha som ett "hemma spa" tillsammans och sånt på Fredag så då måste vi köpa lite grejer till det. MEN JAG KOMMER ÄNDÅ UPPDATERA EFTER SPA SAKEN! Vill bara tacka för alla fina kommentarer! Och tackar också för den bra kritik jag får så jag kan bli bättre! Ni får gärna vara lite petiga och så. Ni är inte jobbiga då utan ni hjälper mig då! Vad kul! ♥♥♥♥♥♥ JIPPI!♥ När kommer du hem? C: Jag kommer typ kommentera varenda dag för att FÅ MER KAPITLER! Okej, då vet vi, tack Alvurt/Alz Längtar tills du är tillbaka, för då får vi ett nytt kapitel! 11 jul, 2013 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen