Om man inte får då?
Forum > Fanfiction > Om man inte får då?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna lovegood 21
Elev |
Bra!
8 jul, 2013 11:59 |
|
Bullen1
Elev |
Kapitel 4
På anslagstavlan satt ett meddelande undertecknat Rektor Dumbledore, alla i sälskapsrummet var ivriga att se vad som stod på den slitna pergamentbit som hängde där, jag med. Jag väntade tålmodigt på min tur att läsa. Kära elever. Alla skall stanna i stora salen efter frukost, inga undantag. Eleverna från Durmstrang och Beauxbatons anländer vid middag, mer information i stora salen vid frukost. Rektor Dumbledore. Jag drog efter andan, Mike hade rätt, men vad skulle hända? Vad var så stort att 'inga undantag' stod på lappen? Jag skyndade mig ner till biblioteket en sväng, det var en sak jag var tvungen att kolla upp... 9 jul, 2013 14:57 |
|
Sofia Albuslover
Elev |
Spännande...
Läs gärna min fanfiction så blir jag jätteglad!http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33130 Tack:) 9 jul, 2013 15:42 |
|
Bullen1
Elev |
Kapitel 5
När jag var fördig med biblioteket halvsprang jag ner för trapporna, till slut fick jag vänta på en trappa som rörde på sig. Jag skyndade mig sen till stora salen, men fick stanna och vänta på stora hoper med elever. Svettig satte jag mig på min stol och stack gaffeln i den saftiga mackan. Jag åt fort spänd av varför "Eleverna från Durmbang och Beatbuxas" skulle komma. Jag hade läst i någon gammal bok att de bara kom vid turneringen i magisk trekamp. Jag öppnade den andra boken som jag smugit med och läste: I många år har turneringen i magisk trekamp hållits på Beauxbatons, Durmstrang eller Hogwarts, de stoppades tyvärr 1867 på grund av dödsfall när det var Hogwarts tur att hålla tävlingen. Mer än så stod det inte, konstigt. Efter några minuter som jag uppfattade som timmar reste sig Dumbledore äntligen upp... 13 jul, 2013 10:20 |
Forum > Fanfiction > Om man inte får då?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen