Elli Dochwick
Forum > Fanfiction > Elli Dochwick
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zildisis
Elev |
Skrivet av elliwassabi: Skrivet av Zildisis: Jag tänker fråga henne även om du säger att hon tycker att det är ok! Men hon är inte hemma. Hon är borta hela nästa vecka också Jag vet, jag har skickat en uggla! Och hon kommer ju svara så fort hon har chansen om jag känner henne rätt! http://th02.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/046/4/9/ash_and_pikachu_3_by_yodapee-d5v19zh.png 23 jun, 2013 19:50 |
|
Zildisis
Elev |
Skrivet av elliwassabi: Skrivet av Zildisis: Skrivet av elliwassabi: Skrivet av Zildisis: Jag tänker fråga henne även om du säger att hon tycker att det är ok! Men hon är inte hemma. Hon är borta hela nästa vecka också Jag vet, jag har skickat en uggla! Och hon kommer ju svara så fort hon har chansen om jag känner henne rätt! Det kommer hon Men kan du uggla mig Harry Potter Parody sakerna? Vilka saker? http://th02.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/046/4/9/ash_and_pikachu_3_by_yodapee-d5v19zh.png 23 jun, 2013 21:13 |
|
KajsaRC2001
Elev |
23 jun, 2013 21:15 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Det här är väl en ff, ingen chatt tråd?
23 jun, 2013 21:16 |
|
Zildisis
Elev |
Skrivet av luna lovegood 21: Det här är väl en ff, ingen chatt tråd? Jo det här är en ff men hon håller på att skriva till första kapitlet och hon är inte klar ännu... Och elliwassabi, C3R4 och jag brukar alltid ha små chattar på noveller, och sånt... Det blir bara så xD http://th02.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/046/4/9/ash_and_pikachu_3_by_yodapee-d5v19zh.png 23 jun, 2013 21:20 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Zildisis: Skrivet av luna lovegood 21: Det här är väl en ff, ingen chatt tråd? Jo det här är en ff men hon håller på att skriva till första kapitlet och hon är inte klar ännu... Och elliwassabi, C3R4 och jag brukar alltid ha små chattar på noveller, och sånt... Det blir bara så xD Haha! 23 jun, 2013 21:20 |
|
elliwassabi
Elev |
Kapitel 1 Brevet
Jag och Zilda tog upp det sista chokladgrodekortet. Merlin. - Nu har vi Merlin också! Tjoade Zilda. Vi lade Merlin bland alla andra trollkarlar och häxor. Idag var den 1 September och klockan var 10:57. - Nu e väll Clara på Hogwarts Expressen. Muttrade jag. Det var då det kom. En uggla flög in genom fönstret. Det var inte Cat. Vems uggla var det? Ugglan var vit som snö och hade is blåa ögon. Den gav mig ett stort blekt brev. Jag öppnade brevet och visste precis vad det var. Jag granskade det med stora ögon. - Vad var det? - Ett Hogwarts brev, sa jag som var väldigt stum. - Det står att på grund av omständigheter kommer jag att transporteras till Hogwarts den 10 September. Hagrid hämtar upp mig cirka 11:00 för att åka till Diagongränden. Sedan åka med flamm pulver till Hogwarts. Där jag senare ska sorteras. - Jag kommer att bli kvar här för alltid! Jag kommer ha ruttnat innan jag fått mitt brev! Zilda var inte så glad över det här. Efter en stund gick hon hem. Jag ställde upp chokladgrodekorten på en tom hylla i mitt rum och försökte lugna ner mig. Hola Jordinvånare 23 jun, 2013 22:42 |
|
KajsaRC2001
Elev |
23 jun, 2013 23:45 |
|
luna lovegood 21
Elev |
BRAA! Mera?
24 jun, 2013 10:07 |
|
C3R4
Elev |
Goood elli
♡2NE1♡BIGBANG♡akmu♡ 24 jun, 2013 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen