Clara Kalenhed!
Forum > Fanfiction > Clara Kalenhed!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elliwassabi
Elev |
Bravo
Hola Jordinvånare 19 jun, 2013 16:02 |
|
Bullen1
Elev |
19 jun, 2013 16:41 |
|
Ariana Potter
Elev |
20 jun, 2013 08:56 |
|
Bullen1
Elev |
Skrivet av Ariana Potter: Suuuuuperbra!! Tack för att du tipsade mig om din underbara FF! Jag skulle vilja vara Clara! Jag med!!! 20 jun, 2013 08:57 |
|
Lida
Elev |
Supperbra bevakar!!
20 jun, 2013 11:29 |
|
Zildisis
Elev |
Jätte bra Clara!!
http://th02.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/046/4/9/ash_and_pikachu_3_by_yodapee-d5v19zh.png 20 jun, 2013 20:51 |
|
elliwassabi
Elev |
Skrivet av Zildisis: Jätte bra Clara!! Aldrig Hola Jordinvånare 20 jun, 2013 23:52 |
|
C3R4
Elev |
Skrivet av elliwassabi: Skrivet av Zildisis: Jätte bra Clara!! Aldrig Jag saknar er också. Nej det vet jag inget om ♡2NE1♡BIGBANG♡akmu♡ 21 jun, 2013 22:13 |
|
elliwassabi
Elev |
Skrivet av C3R4: Skrivet av elliwassabi: Skrivet av Zildisis: Jätte bra Clara!! Aldrig Jag saknar er också. Nej det vet jag inget om Konstig Rolanda röst: I know she misses me, u really miss her toooo! Miss her tooooo! I miss her to Jg hoppas att vi träffas innan scout lägret så vi kan spela in "Zilda, Clara o Elli" Miss you Hola Jordinvånare 22 jun, 2013 12:04 |
|
Zildisis
Elev |
Skrivet av elliwassabi: Skrivet av C3R4: Skrivet av elliwassabi: Skrivet av Zildisis: Jätte bra Clara!! Aldrig Jag saknar er också. Nej det vet jag inget om Konstig Rolanda röst: I know she misses me, u really miss her toooo! Miss her tooooo! I miss her to Jg hoppas att vi träffas innan scout lägret så vi kan spela in "Zilda, Clara o Elli" Miss you Jo men det där om att Elli sa att... Äh jag orkar inte förklara... o.o >.< http://th02.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/046/4/9/ash_and_pikachu_3_by_yodapee-d5v19zh.png 22 jun, 2013 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen