Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter, Draco Malfoy & Cara Delevingne - Kär i fiendens dotter.

Forum > Fanfiction > Harry Potter, Draco Malfoy & Cara Delevingne - Kär i fiendens dotter.

1 2 3
Användare Inlägg
Elzyii
Elev

Avatar


Missnöjd?! Är du inte KLOK?! (Jo det vet jag att du är men ibland kan man ju undra!) den är ju störtgrym! När får jag mera?!
Nu?! du skriver underbart, du får inte sluta skriva på någon av dem, jag är tok kär i cara, och jag älskar verkligen att hon är med i rollspelet som vi är med i tillsammans, hon är verkligen grym och det är du också! ♥

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

25 maj, 2013 22:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elzyii:
Missnöjd?! Är du inte KLOK?! (Jo det vet jag att du är men ibland kan man ju undra!) den är ju störtgrym! När får jag mera?!
Nu?! du skriver underbart, du får inte sluta skriva på någon av dem, jag är tok kär i cara, och jag älskar verkligen att hon är med i rollspelet som vi är med i tillsammans, hon är verkligen grym och det är du också! ♥


Du är bara bäst. ♥ Du ska veta att jag älskar diig, du får mig att känna mig trygg i mitt skrivande. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. ♥3333 Älskar digg och kan inte beskriva med ord. Du ska veta att jag är kär i Elli också jag vill att hon ska bli min fru. (låter lite ahhh duvet) men det är verkligen sant hon är bara för bäst och det är du också. ♥

25 maj, 2013 22:43

Elzyii
Elev

Avatar


Kan bara säga detsamma ♥!
och att du gör mig obeskrivligt mega glad!!!
Kommer det ett nytt kapitel från dig idag?! Ååå vad jag hoppas...♥

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

26 maj, 2013 10:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elzyii:
Kan bara säga detsamma ♥!
och att du gör mig obeskrivligt mega glad!!!
Kommer det ett nytt kapitel från dig idag?! Ååå vad jag hoppas...♥


Det kommer om nån timme när jag skrivit klart det.

26 maj, 2013 10:35

Borttagen

Avatar


När kommer nästa kapitel???

26 maj, 2013 10:36

Sagush01
Elev

Avatar


braaaa!


Saaga häär :**

26 maj, 2013 11:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När kommer nästa kapitel???


Snart


Skrivet av Sagush01:
braaaa!


Tack!

26 maj, 2013 12:05

Borttagen

Avatar


Så bra

26 maj, 2013 15:50

Borttagen

Avatar


Kapitel 2 - Mellan det goda och onda.

Jag satt i Gryffindors uppehållsrum, jag satt vid den öppna spisen och läste i min bok. Det var helt tyst eftersom alla bar i stora salen och åt. Jag va inte med som vanligt eftersom jag hade kommit försenad som varje år, den här gången skulle jag skipa att lyssna på Dumbledores tal och sånt. Jag vet att pappa skulle bli rasande men han förlåter mig som alltid. Jag skakade på mitt huvud så tankarna över pappa skulle raderas från mitt huvud just nu, jag ville bara vara ensam i tystnaden utan att tänka på någon.
Jag fortsatte att läsa vidare men kunde inte eftersom jag tänkte vad som hände tidigare idag, det med Harry och Cho. Men allt var ju hennes fel inte mitt. Ska Harry hämnas eller?
Ugh, vilka frågor jag ställer mig själv. Kan jag för en gångs skull bara sluta tänka.
Jag slängde boken på golvet och reste mig upp genast, jag stod helt stilla eftersom jag hörde en röst som talade till mig.
"Cara, Cara jag är din far." Sade rösten och försvann efter ett par sekunder. Jag blev skräckslagen och letade med sökte med blicken om någon annan var i uppehållsrummet, men jag var helt ensam.
"Cara, gör din far stolt. Gör din far stolt." Sade rösten och försvann efter ett tag.
"Vem där?" Sa jag, jag lät verkligen skrämd i rösten. Jag blev rädd, vem var det som talade med mig. Jag började gå sakta bakåt.
"Cara gör mig stolt nu!" Sade rösten igen, jag fortsatte att söka med blicken och gick bakåt.
"V-v-v-em där?" Sade jag oroligt, jag visste inte vad jag skulle göra. Skulle jag springa ut från uppehållsrummet och säga att det finns någon här inne? Skulle jag stanna här och se om det finns någon här?
"Cara?" Sade rösten igen jag kände hur någon försökte lägga hanen på min axel men jag vände mig skräckslaget om och skrek till.

Kort kapitel eftersom jag är inne på mobilen.

26 maj, 2013 16:39

Elzyii
Elev

Avatar


Kort men.... FANTASTISKT!

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

26 maj, 2013 20:58

1 2 3

Forum > Fanfiction > Harry Potter, Draco Malfoy & Cara Delevingne - Kär i fiendens dotter.

Du får inte svara på den här tråden.