The Dark Angel Lord. [SV]
Forum > Fanfiction > The Dark Angel Lord. [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
DEEEEEEEEEEEEEN ÄR SKIIIIITTTTTT BRRRRRAAAAAAA ♥ LOOOVVVVVEEEE NÄR KOOOMMER NÄSTA KAPITEL??? *BEVAKAR*
19 maj, 2013 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: DEEEEEEEEEEEEEN ÄR SKIIIIITTTTTT BRRRRRAAAAAAA ♥ LOOOVVVVVEEEE NÄR KOOOMMER NÄSTA KAPITEL??? *BEVAKAR* Tack ska du ha. 19 maj, 2013 16:58 |
|
Borttagen
|
Shiiiiitt..... vad bra, skriver du böcker? Om du gör det kan jag få köpa dom?
19 maj, 2013 17:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Shiiiiitt..... vad bra, skriver du böcker? Om du gör det kan jag få köpa dom? Haha. 19 maj, 2013 17:04 |
|
Selma...
Elev |
Riktigt bra!
Bara småsaker saker som kan vara bra att tänka på; Mrs. *efternamn* = gift kvinna. Och det skulle vara lättare att läsa om du delade in det i stycken då och då ^^ Typ: "Hej!" sade jag och vinkade mot honom. "Hej!" ropade han tillbaka och kom fram till mig. Förlåt om det lät negativt xD Men det var riktigt bra! ^^ 20 maj, 2013 00:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Selma...: Riktigt bra! Bara småsaker saker som kan vara bra att tänka på; Mrs. *efternamn* = gift kvinna. Och det skulle vara lättare att läsa om du delade in det i stycken då och då ^^ Typ: "Hej!" sade jag och vinkade mot honom. "Hej!" ropade han tillbaka och kom fram till mig. Förlåt om det lät negativt xD Men det var riktigt bra! ^^ Åh tack ska du ha^^♥ ska försöka tänka på det eftersom jag skriver det med luren. 20 maj, 2013 07:10 |
|
GinnyForever
Elev |
Snabb grej bara, killar heter "Mr.", tjejer "Miss" och en gift kvinna heter "Mrs.". Du kallade Ron, Harry och Draco för gifta kvinnor.
Men annars helgrymt. 21 maj, 2013 17:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyForever: Snabb grej bara, killar heter "Mr.", tjejer "Miss" och en gift kvinna heter "Mrs.". Du kallade Ron, Harry och Draco för gifta kvinnor. Men annars helgrymt. Tack ska du ha ♥, vet det kanske lite dumt av mig men jag skrev det på mobilen så jag kanske gjorde fel. ^^ 21 maj, 2013 17:45 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyForever: Snabb grej bara, killar heter "Mr.", tjejer "Miss" och en gift kvinna heter "Mrs.". Du kallade Ron, Harry och Draco för gifta kvinnor. Men annars helgrymt. Tack ska du ha ♥, vet det kanske lite dumt av mig men jag skrev det på mobilen så jag kanske gjorde fel. ^^ Äh, alla har gjort det någon gång. 22 maj, 2013 07:23 |
|
Elzyii
Elev |
Är inne på mobilen så kan inte skriva en lång kommentarer, men måste säga att jag älskar dej och den här! den är helt underbar & jag älskar att du skriver om Draco!!!♥♥:-V du är tusentals ggr bättre än mig min kära. massa kramar♥♥♥♥
Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 23 maj, 2013 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen