Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Dark Angel Lord. [SV]

Forum > Fanfiction > The Dark Angel Lord. [SV]

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


DEEEEEEEEEEEEEN ÄR SKIIIIITTTTTT BRRRRRAAAAAAA ♥ LOOOVVVVVEEEE NÄR KOOOMMER NÄSTA KAPITEL??? *BEVAKAR*

19 maj, 2013 16:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
DEEEEEEEEEEEEEN ÄR SKIIIIITTTTTT BRRRRRAAAAAAA ♥ LOOOVVVVVEEEE NÄR KOOOMMER NÄSTA KAPITEL??? *BEVAKAR*


Tack ska du ha. ♥ Jag har precis lagt upp det andra kapitlet och nästa kapitel kommer kanske senare ikväll eller imorgon. ) (Om jag hinner..)

19 maj, 2013 16:58

Borttagen

Avatar


Shiiiiitt..... vad bra, skriver du böcker? Om du gör det kan jag få köpa dom?

19 maj, 2013 17:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Shiiiiitt..... vad bra, skriver du böcker? Om du gör det kan jag få köpa dom?


Haha. Tack ska du ha. Jag skriver tyvärr inga böcker men om jag gjorde det skulle jag ge dej det helt gratis. Hiihii ♥

19 maj, 2013 17:04

Selma...
Elev

Avatar


Riktigt bra! ^^
Bara småsaker saker som kan vara bra att tänka på;
Mrs. *efternamn* = gift kvinna.
Och det skulle vara lättare att läsa om du delade in det i stycken då och då ^^ Speciellt när de pratar.
Typ:
"Hej!" sade jag och vinkade mot honom.
"Hej!" ropade han tillbaka och kom fram till mig.


Förlåt om det lät negativt xD
Men det var riktigt bra! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fo2pg2cdhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fnpl8nrv https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fphnuq7u

20 maj, 2013 00:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Selma...:
Riktigt bra! ^^
Bara småsaker saker som kan vara bra att tänka på;
Mrs. *efternamn* = gift kvinna.
Och det skulle vara lättare att läsa om du delade in det i stycken då och då ^^ Speciellt när de pratar.
Typ:
"Hej!" sade jag och vinkade mot honom.
"Hej!" ropade han tillbaka och kom fram till mig.


Förlåt om det lät negativt xD
Men det var riktigt bra! ^^


Åh tack ska du ha^^♥ ska försöka tänka på det eftersom jag skriver det med luren. tack för tipset. :33

20 maj, 2013 07:10

GinnyForever
Elev

Avatar


Snabb grej bara, killar heter "Mr.", tjejer "Miss" och en gift kvinna heter "Mrs.". Du kallade Ron, Harry och Draco för gifta kvinnor.
Men annars helgrymt.

21 maj, 2013 17:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyForever:
Snabb grej bara, killar heter "Mr.", tjejer "Miss" och en gift kvinna heter "Mrs.". Du kallade Ron, Harry och Draco för gifta kvinnor.
Men annars helgrymt.


Tack ska du ha ♥, vet det kanske lite dumt av mig men jag skrev det på mobilen så jag kanske gjorde fel. ^^

21 maj, 2013 17:45

GinnyForever
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Snabb grej bara, killar heter "Mr.", tjejer "Miss" och en gift kvinna heter "Mrs.". Du kallade Ron, Harry och Draco för gifta kvinnor.
Men annars helgrymt.


Tack ska du ha ♥, vet det kanske lite dumt av mig men jag skrev det på mobilen så jag kanske gjorde fel. ^^

Äh, alla har gjort det någon gång.

22 maj, 2013 07:23

Elzyii
Elev

Avatar


Är inne på mobilen så kan inte skriva en lång kommentarer, men måste säga att jag älskar dej och den här! den är helt underbar & jag älskar att du skriver om Draco!!!♥♥:-V du är tusentals ggr bättre än mig min kära. massa kramar♥♥♥♥

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

23 maj, 2013 14:27

1 2 3 4 5 6

Forum > Fanfiction > The Dark Angel Lord. [SV]

Du får inte svara på den här tråden.