Skolavslutningsklänning ♥♥
Forum > Off Topic > Skolavslutningsklänning ♥♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
batteri
Elev |
14 maj, 2013 20:55 |
|
themarauder
Lärare |
15 maj, 2013 11:47 |
|
Zmaragd
Elev |
Tänkte ha den här byxdräkten (vet att det ser ut som en klänning men det är det faktiskt inte
![]() Sorry att bilden blev suddig, jag var tvungen att stå på badkaret och det var lite vingligt :3 Skorna är iallafall svarta med vita prickar..... ![]() ![]()
15 maj, 2013 12:20 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Zmaragd: Tänkte ha den här byxdräkten (vet att det ser ut som en klänning men det är det faktiskt inte ![]() Sorry att bilden blev suddig, jag var tvungen att stå på badkaret och det var lite vingligt :3 Skorna är iallafall svarta med vita prickar..... Åh, så härlig! =) Och vilka fiina skor! =) - just like themarauder 15 maj, 2013 12:21 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Zmaragd: Tänkte ha den här byxdräkten (vet att det ser ut som en klänning men det är det faktiskt inte ![]() Sorry att bilden blev suddig, jag var tvungen att stå på badkaret och det var lite vingligt :3 Skorna är iallafall svarta med vita prickar..... Åh, så härlig! =) Och vilka fiina skor! Tack! ♥ Din var också superfin ^^ ![]()
15 maj, 2013 12:32 |
|
Borttagen
|
Vilken fin klädning
Sjävl har jag väl på mig något vanligt men som sagt klädningen är jättefin 15 maj, 2013 14:57 |
|
EmahS
Elev |
Eftersom jag inte haft skolavslutning på snart 3 år så har jag inte köpt någon speciell.
Men jag ska på två studenter, så jag får leta fram någon fin klänning i garderoben
15 maj, 2013 16:48 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag lär väl ha ganska normala kläder.
Och jag verkar alltid vara den enda tjej som inte har klänning. Oh well.
15 maj, 2013 17:10 |
|
Minihäst
Elev |
En svart med vita prickar ^^
another day, another slay 15 maj, 2013 22:06 |
|
Pixie
Elev |
15 maj, 2013 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen