vem är er favoritkaraktär
Forum > Harry Potter > vem är er favoritkaraktär
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hmm, ja hur ska jag säga det här då xD Jag har Lunas personligheter lite knäpp och försiktig och bryr inte vad andra tycker om mig eller vad jag har på mig men jag har också Nevilles klumpighet som att tappa bort saker och sådant och jag har brorsorna Weasleys bus egenskaper så vem tycker ni att jag ska välja som favorit, det blir nog svårt när man har s
10 maj, 2013 18:54 |
|
PureSlytherin
Elev |
Snape är min absoluta favorit, men jag har fler också: Remus, Luna, Xeno, familjen Malfoy och Bella.
10 maj, 2013 19:20 |
|
Leonora
Elev |
10 maj, 2013 19:23 |
|
Borttagen
|
Har flera favoriter.
Narcissa, Luna, Draco, Bellatrix, Harry, (Hermione) och Tom. Gillar de flesta, men ogillar väldigt många, t .ex Hagrid, Snape, Greyback, Pansy, Cho och Krum. 10 maj, 2013 19:33 |
|
sansson0012
Elev |
Cedric Diggory.
11 maj, 2013 12:16 |
|
Borttagen
|
Jag gillar de flesta c8
11 maj, 2013 14:20 |
|
TildeW
Elev |
11 maj, 2013 14:21 |
|
Erica
Elev |
14 maj, 2013 18:11 |
|
iollo
Elev |
Luuuuuuuna
Hon är såååå coool14 maj, 2013 21:09 |
|
lisa311
Elev |
Luna
![]() Don't Worry, Be Happy 15 maj, 2013 10:28 |
Du får inte svara på den här tråden.










Hon är såååå coool
Mugglarportalen