De "riktiga" chokladgrodekorten
Forum > Harry Potter > De "riktiga" chokladgrodekorten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Harry .P
Elev |
Jag var inte heller född då.
21 maj, 2013 18:17 |
|
123vilde453
Elev |
Skrivet av emelieio5: Fuskigt! Jag var inte ens född då! Jag vill ha Betty Botts bönor i alla smaker och Chokeladgrodekort Jag var inte heller född TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 21 maj, 2013 18:32 |
|
Borttagen
|
man kan köpa harry potter godis nu
21 maj, 2013 18:35 |
|
Borttagen
|
Kunde man köpa Harry Potter godis .... weird O.o
21 maj, 2013 20:24 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag kommer ihåg att jag köpte chokladgrodor och Bertie Botts bönor. Lakritsstavarna minns jag också men de köpte jag nog inte eftersom jag inte gillar lakrits. ^^ Bönorna var väl inte sådär supergoda men chokladgrodorna gillade jag.
21 maj, 2013 21:09 |
Forum > Harry Potter > De "riktiga" chokladgrodekorten
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen