Quiditch planen faller i bittar
Forum > Harry Potter > Quiditch planen faller i bittar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
4 maj, 2013 08:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erica: Jag tänker på alla fina minnen, när Harry svalde den gyllene quicken, när han bröt armen ;D bröt armen är det ett fint minne??? 4 maj, 2013 13:19 |
|
Borttagen
|
Får en massa flashbacksoch börjar gråta :c Liksom oh my god alla minnen, när Harry ramlat av sin fina broom :c
4 maj, 2013 13:23 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Jag tänker på alla fina minnen, när Harry svalde den gyllene quicken, när han bröt armen ;D bröt armen är det ett fint minne??? För mig C:
4 maj, 2013 16:51 |
|
Looney673
Elev |
Jag börjar typ gråta nästan varje gång jag ser det, sedan när den scenen är slut kommer jag på att de bygger upp den igen c:
![]()
4 maj, 2013 17:58 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
6 maj, 2013 14:15 |
Forum > Harry Potter > Quiditch planen faller i bittar
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen