internationella harry potter dagen
Forum > Harry Potter > internationella harry potter dagen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Brown
Elev |
Nu kopierar jag vad jag har skrivit i en annan tråd, men jag tyckte att jag kan skriva det här också.
i torsdags gick jag runt med ett ärr i pannan, dödsrelikarna i ena handen, och ett ärr i den andra, hade skrivit Ravenclaw på ena underarmen, och Slytherin på den andra, skrivit HP på fingrarna, hade på mig runda glasögon på mig nästan hela tiden, och en trollstav, och allt det där hade jag i skolan! Det var rätt kul, och en random tjej, som var mycket äldre en mig, sa att jag var cool!
4 maj, 2013 21:23 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Luna Lovegood!!!: dödsrelikertecken! Skrivet av lovegood99: Skrivet av Luna Lovegood!!!: Skrivet av lovegood99: IDAG ÄR DE INTERNATIONELLA HARRY POTTER DAGEN♥ !!! hihi, hur ska ni 'fira'? tänkte ha ett ärr i pannan men jag fega ut ;D haha, kanske sätter det senare idag ;D haha skulle också haft det men de jag satt det på handen istället och, jag skrev på hela armen med stor stil internationella harry potter dagen och Harry potter until the end ^^ xD FINT!!! jag hade pyntat mitt rum också med massa dödrelikertecken åh, smart! 4 maj, 2013 21:59 |
|
Borttagen
|
Jag gjorde ingenting lol
4 maj, 2013 22:25 |
Forum > Harry Potter > internationella harry potter dagen
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen