PRS mellan den magiska lennart och TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan den magiska lennart och TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
29 apr, 2013 13:41 |
|
Den magiska lennart
Elev |
okej då...
svarade jag med en ledsen ton. braaaaaaaaaaak hördes det från stora salen... Den magiska lennart,det är jag! Om du har letat efter någon som vill rolla eller duellera behöver du inte leta mer,jag är här! 30 apr, 2013 14:21 |
|
TildeW
Elev |
30 apr, 2013 14:21 |
|
Den magiska lennart
Elev |
jag földe helena, lite rädd var jag.
i stora salen hängde... Den magiska lennart,det är jag! Om du har letat efter någon som vill rolla eller duellera behöver du inte leta mer,jag är här! 30 apr, 2013 14:27 |
|
TildeW
Elev |
30 apr, 2013 14:28 |
|
Den magiska lennart
Elev |
Helena jag bajsade!!! ropade jag.
för jag var så rädd att jag bajsade på mig! Den magiska lennart,det är jag! Om du har letat efter någon som vill rolla eller duellera behöver du inte leta mer,jag är här! 30 apr, 2013 14:30 |
|
TildeW
Elev |
30 apr, 2013 14:31 |
|
Den magiska lennart
Elev |
förlåt då men det var ju genomskinligt bajs!
Den magiska lennart,det är jag! Om du har letat efter någon som vill rolla eller duellera behöver du inte leta mer,jag är här! 30 apr, 2013 14:34 |
|
TildeW
Elev |
30 apr, 2013 14:35 |
|
Den magiska lennart
Elev |
men hon var inte där...
Den magiska lennart,det är jag! Om du har letat efter någon som vill rolla eller duellera behöver du inte leta mer,jag är här! 30 apr, 2013 14:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen