Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HJÄÄÄLP MIG!!!

Forum > Harry Potter > HJÄÄÄLP MIG!!!

1 2
Användare Inlägg
magnus259
Elev

Avatar


Aa tack för att ni iaf svarade får klura ut detta, hehe

17 apr, 2013 19:15

123vilde453
Elev

Avatar


Oj...

TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig!

21 apr, 2013 08:28

Maiipie
Elev

Avatar


Skrivet av TheDeathlyHallow:
Skrivet av magnus259:
Det är mitt fel, för man fick välja själv vilken bok man ville läsa..


Varför byter du inte till den första boken då, De vises sten? Den är mycket tunnare, och så är det ju lättare att läsa den första boken än att direkt hoppa till den fjärde i en serie! =)


Håller med denne

mörker betyder inte alltid ondska, liksom ljus inte alltid betyder godhet.

21 apr, 2013 11:15

GodricH
Elev

Avatar


21 apr, 2013 11:20

Ladusvalan
Elev

Avatar


Jag vill tyvärr inte hjälpa någon att fuska i en skoluppgift (plus att det var ett tag sen jag läste boken), så jag föreslår att du pratar med din lärare och ber om att få göra en annan kompletterande uppgift (alternativt väljer en annan bok som du redan läst). Jag är säker på att din lärare gärna hjälper dig för att nå målen, och att denne har förståelse för om det har "strulat till sig" för dig.

Lycka till, och jag håller tummarna för att du blir godkänd!! :-)

21 apr, 2013 11:25

NyTo
Elev

Avatar


Skulle inte hoppa till fyran, ta ettan! Fyran är väldigt tjock men också ganska tung, eftersom man läser att Harry mår så dåligt, och vill du inte skriva mycket så skulle jag inte skriva om den boken, eftersom jag iaf (okej, jag skriver och läser mycket menmen) skulle skriva väldigt mycket om den, för tankarna bara vrvlar omkring när man läser den Plus att (som många sagt) så handlar ju det här om personliga tankar och känslor så tror inte att någon annan skulle kunna göra jobbet (och så är det ju fusk, om vi ska gå in på ärlighetens stig) Försök läsa med tankarna med och skriv ner vettiga saker!

Lycka till! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

21 apr, 2013 18:42

amie
Elev

Avatar


fråga din lärare dom kommer hjälpa dig det är faktiskt deras uppgift att hjälpa till i sådana här lägen

stolt medlem i TGL

21 apr, 2013 18:46

1 2

Forum > Harry Potter > HJÄÄÄLP MIG!!!

Du får inte svara på den här tråden.