HJÄÄÄLP MIG!!!
Forum > Harry Potter > HJÄÄÄLP MIG!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
magnus259
Elev |
Aa tack för att ni iaf svarade
17 apr, 2013 19:15 |
|
123vilde453
Elev |
Oj...
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 21 apr, 2013 08:28 |
|
Maiipie
Elev |
Skrivet av TheDeathlyHallow: Skrivet av magnus259: Det är mitt fel, för man fick välja själv vilken bok man ville läsa.. Varför byter du inte till den första boken då, De vises sten? Den är mycket tunnare, och så är det ju lättare att läsa den första boken än att direkt hoppa till den fjärde i en serie! =) Håller med denne mörker betyder inte alltid ondska, liksom ljus inte alltid betyder godhet. 21 apr, 2013 11:15 |
|
GodricH
Elev |
21 apr, 2013 11:20 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag vill tyvärr inte hjälpa någon att fuska i en skoluppgift (plus att det var ett tag sen jag läste boken), så jag föreslår att du pratar med din lärare och ber om att få göra en annan kompletterande uppgift (alternativt väljer en annan bok som du redan läst). Jag är säker på att din lärare gärna hjälper dig för att nå målen, och att denne har förståelse för om det har "strulat till sig" för dig.
Lycka till, och jag håller tummarna för att du blir godkänd!! :-) 21 apr, 2013 11:25 |
|
NyTo
Elev |
Skulle inte hoppa till fyran, ta ettan!
Lycka till! ^^
21 apr, 2013 18:42 |
|
amie
Elev |
fråga din lärare dom kommer hjälpa dig det är faktiskt deras uppgift att hjälpa till i sådana här lägen
stolt medlem i TGL 21 apr, 2013 18:46 |
Forum > Harry Potter > HJÄÄÄLP MIG!!!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen