vad gör du hällst på en....
Forum > Off Topic > vad gör du hällst på en....
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av NEWBORN: Haha ingen i min klass är någon "festprisse" direkt så brukar mest mingla runt lite : ) Jag med, har inte haft klassfest på lääänge... Ja, det brukar ju sluta med att man bara sitter och pratar, ingen riktig fest ![]()
25 mar, 2011 18:28 |
|
jan
Elev |
26 mar, 2011 05:37 |
|
Soz
Elev |
Äta godis!
Sherlockian, Whovian etc. 26 mar, 2011 08:40 |
|
Glittra
Elev |
Klassfester är inte min starka sida. x3 Jag skulle antingen stå och gömma mig i ett hörn. Fast det är kanske annorlunda nu, för jag älskar verkligen min klass som jag går i nu. ♥ Fast det skulle nog sluta med att det inte blev någon riktig fest, och alla satt och gjorde annat istället.
26 mar, 2011 09:04 |
|
Luna 1
Elev |
26 mar, 2011 10:15 |
|
Rowena
Elev |
Oj, jag har inte vart på klassfest sen 5e-6e klass. Men vi lekte den där snurra flaskan och ryska posten minns jag.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 26 mar, 2011 11:55 |
|
Salazar1
Elev |
Dansar och brukar väl äta något godis tror jag!
Slytherin Pride 7 apr, 2011 15:56 |
|
Borttagen
|
vi har inga klassfester ^^
7 apr, 2011 16:00 |
|
Ginnyy
Elev |
när jag pratar om klassfest så blir det mest med min gamla högstadieklass
7 apr, 2011 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius Black: Skrivet av Borttagen: varför? ingen klass = ingen klassfest.. men jag är ganska glad att slippa faktiskt jag har aldrig varit så jätteförtjust i klassfester tyvärr, de flesta jag vart på har bara varit awkward ^_^" 7 apr, 2011 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen