Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vampyr.

Forum > Fanfiction > Vampyr.

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
chokladgrodan:D
Elev

Avatar


lily, luna du vill väl läsa denna antar jag ,eller har jag fel?

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

4 apr, 2013 10:58

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!

PG, varför?
Jag tycker liksom PG är läskigt...

Nej men jag vet inte....
Kanske det vanliga (alla barn kan läsa) men med lite blod, och ibland kan det vara liiite läskigt?


Okej då...

4 apr, 2013 11:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!

PG, varför?
Jag tycker liksom PG är läskigt...

Nej men jag vet inte....
Kanske det vanliga (alla barn kan läsa) men med lite blod, och ibland kan det vara liiite läskigt?


Okej då...

Förresten! Vad heter "det där vanliga där alla barn kan läsa?" Är usel på sådant...

4 apr, 2013 11:02

Minihäst
Elev

Avatar


Låter bra!

another day, another slay

4 apr, 2013 11:04

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!

PG, varför?
Jag tycker liksom PG är läskigt...

Nej men jag vet inte....
Kanske det vanliga (alla barn kan läsa) men med lite blod, och ibland kan det vara liiite läskigt?


Okej då...

Förresten! Vad heter "det där vanliga där alla barn kan läsa?" Är usel på sådant...


Det heter: G

(Bara: G
Only: G)

4 apr, 2013 11:06

Borttagen

Avatar


Lillan Potter: okay tack!

4 apr, 2013 11:06

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Lillan Potter: okay tack!


INGEN ORSAK!

4 apr, 2013 11:18

Borttagen

Avatar


Vill läsa!

4 apr, 2013 11:20

Borttagen

Avatar


Här kommer första kapitlet!!!

Leka med döden. Kap 1

Jag gick ut från världshusets sövande mummel.
Det var en varm kväll i kväll.
En vindpust åkte vid mina bara fötter.
Jag ruskade på mig och drog min röda kofta rättare om mig. En bil körde förbi och stänkte vatten ända upp på trottoaren. Det var en ovanligt stilla kväll i Washington vid den här tiden. Jag fortsatte gå och kom in på en folktomt gränd.
Det var här dom fattiga bodde.
Skräp låg slängt på gatorna och sirener hördes en bit ifrån.
En vindpust lyfte mitt röda hår.
När jag kom ut ur gränden gick jag över gatan mot ett betydligt finare kvarter. Plötsligt trillade jag omkull.
Jag flämtade.
"Hallå?" Min röst var fjantigt svag och den hördes nästan inte.
Jag tog mig upp och började springa.
Ett lågt "svicch" hördes och jag blev omkullkastad igen.
Jag stönade.
Ett lågt och hotfullt skratt hördes.
Jag såg mig rädd omkring. Ingen syntes. Ingen hade sett något.
Jag kände ett skarpt stick i min högra fot.
Jag hade landat rakt på min högra fot, som nog var stukad.
Jag kom upp på fötter och försökte halta i rask takt mot närmaste hus.
Det gick inte. Det gjorde för ont.
Jag fortsatte halta men ägaren till skrattet kastade omkull mig igen.
Den här gången böjde han sig mot mig och jag flämtade.
Jag kände en doft av rosor.
Sedan kom smärtan.
Främlingen hade bitit mig i halsen och smärtan var något jag alldrig upplevt förr.
Det var som att trilla nerför ett berg på nålar.
Jag flämtade när jag drogs ner i mörkret och förlorade medvetandet.
Jag var vagt medveten om att någon bar mig.
Bar mig genom mörkret och lyfte ner mig i en mjuk säng av mahogny.
Smärtan fortsatte men började nu avta allt eftersom och jag la märke till att någon spelade hårdrock....vänta lite! Hårdrock? Mamma spelade alldrig hårdrock...
Jag slog upp ögonen och fann att jag stirrade rakt in i ett par havsblåa ögon.

Så vad tycker ni? Ska jag fortsätta?

4 apr, 2013 11:30

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Du MÅSTE fortsätta det var helt Awsome!!!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

4 apr, 2013 11:32

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Fanfiction > Vampyr.

Du får inte svara på den här tråden.