Vad jobbar Harry med?
Forum > Harry Potter > Vad jobbar Harry med?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Julizee
Elev |
Jag hoppas att han blev en auror som han ville. För han har ju gått i genom väldigt mycket!! Innan Voldemort tog makten så fanns ju auror så det kommer att finnas kvar.. Hoppas jag i alla fall!
20 mar, 2011 18:01 |
|
Ginevra
Elev |
Jag tror att han blev en auror.
Anars vet jag inte. Eller jo, sökare. 20 mar, 2011 19:25 |
|
Oskan
Elev |
Här står det mesta: http://today.msnbc.msn.com/id/19959323/ns/today-wild_about_harry/
"May the force be equal to mass times acceleration" 20 mar, 2011 19:31 |
|
Beata
Elev |
21 mar, 2011 07:33 |
|
Borttagen
|
Bara för att Voldy försvann betyder det inte att dödsätarna gjorde det. Det jobbar dem nog med. Eller så jobbar dem med nya grupper, som Dödskatter eller Reliksökare från mitt, Jacks och Moldys rollspel.
21 mar, 2011 08:21 |
|
Borttagen
|
Om du kollar på wikipedia står det att han blev auror. ;3
21 mar, 2011 14:58 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om du kollar på wikipedia står det att han blev auror. ;3 coolt, visste inte det. 21 mar, 2011 15:51 |
|
Julizee
Elev |
Vi kan väl bara hoppas att han blev auror som han ville..
21 mar, 2011 16:49 |
|
Borttagen
|
Auror skulle jag tro. ^^
21 mar, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
auror
21 mar, 2011 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen