Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter som TV-serie!

Forum > Harry Potter > Harry Potter som TV-serie!

1 2
Användare Inlägg
AJB
Elev

Avatar


Meh vad lurad jag blev! :O är det ett skämt eller inte?

1 apr, 2013 21:59

Purplerain
Elev

Avatar


Skrivet av AJB:
Meh vad lurad jag blev! :O är det ett skämt eller inte?


Haha, ett skämt
Men det hade varit awesome *-*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F2jbwhtj.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F4rf50h.gif Klaine ♥

2 apr, 2013 18:20

AJB
Elev

Avatar


vad trist att det var ett skämt haha. hade ju varit något!

3 apr, 2013 21:52

1 2

Forum > Harry Potter > Harry Potter som TV-serie!

Du får inte svara på den här tråden.