Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem vill ni spela?

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

1 2 3 ... 43 44 45
Användare Inlägg
soratanaka
Elev

Avatar


Antingen Bellatrix på grund av att det skulle bli en rejäl utmaning att spela henne, speciellt mot Helena Bonham Carter. Eller kanske Severus, på grund av att det skulle vara kul att ha en anledning att bliga på andra med en dödande blick, eller bara säga "15 points from Gryffindor for breathing, Potter!", ehhehe.

Tillägg: Annars skulle Tom Riddle/Voldemort eller Bartemius Crouch Jr vara rätt mysiga att spela.

Wait- varför blev majoriteten män? Haha, riiight.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

19 mar, 2011 19:08

Adina
Elev

Avatar


Hermione, tror jag. Hon är mest lik mig. Jag älskar hur hon kan svara på alla frågor snabbt (som i sjätte boken, "Golpalott's-Law-states-that-the-antidote-for-a-blended-posion" etc.). Jag är lite sån, jag använder mycket "nörd-lingo" som ingen annan förstår.

Jag skulle också vilja spela AVPM!Draco.

:)

19 mar, 2011 19:13

Rowena
Elev

Avatar


Ja, Hermione var jag vääldigt lik när jag var liten XD Är det fortfarande om jag tänker efter ..


OMFG, hur kunde jag glömma? eller säga fel då .. Draco och Snape vill jag helst spela i AVPM!

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

19 mar, 2011 19:57

Borttagen

Avatar


AVMP Voldy, helt klart.

19 mar, 2011 20:54

Ginevra
Elev

Avatar


Ginny. Anars Cho. Nymphadora Tonks (stavning?) skulle också varit skoj. Fast helst Ginny, helt klart!

19 mar, 2011 21:00

Ginnyy
Elev

Avatar


Jag skulle vilja spela Harry!
Kanske för att det är en stor roll (jag vill alltid ha huvudrollen? :O) men kanske mest för att jag älskar utmaningar inom teatern och Harry skulle vara en sådan eftersom vi är väldigt olika på sättet vi beter oss men ändå är vi väldigt lika

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

19 mar, 2011 23:59

Borttagen

Avatar


Luna Lovegood, eller Cho Chang eller Hermione, vet inte riktigt..

20 mar, 2011 08:16

superman
Elev

Avatar


voldemort.. han kan vara lugn och förbannad på samma gång, ralph fiennes gestaltar verkligen det på ett bra sätt

20 mar, 2011 15:18

childhoodlight
Elev

Avatar


Jag skulle vilja spela Hermione eller Ginny, haha!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

20 mar, 2011 17:05

hifi
Elev

Avatar


Harry eller Snape

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi55.tinypic.com%2F20tf7ed.jpg

20 mar, 2011 17:12

1 2 3 ... 43 44 45

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

Du får inte svara på den här tråden.