If I had a wish...
Forum > Fanfiction > If I had a wish...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åhh va kul med alla kommentarer! ♥
Hur som helst tänkte jag bara säga att detta inte är tänkt att vara ett evighetsprojekt som mina andra noveller, utan blir kanske 4 - 5 kapitel... om inte jag får extremt mycket inspiration 29 mar, 2013 19:59 |
|
lily, luna
Elev |
30 mar, 2013 08:07 |
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
Alltså den här är så fin och bra att jag får tårar i ögonen! Snälla skriv mer!♥
*bevakar* 30 mar, 2013 08:16 |
|
Minihäst
Elev |
vad bra den är!!
another day, another slay 30 mar, 2013 09:43 |
|
Lunisen
Elev |
1 apr, 2013 23:27 |
|
Nuna = Luna + Neville
Elev |
Kan du skriva någonting* här när du har skrivit på den ffsidan så jag vet när du skrivit?
* t.ex "nu har jag skrivit ett till kapitel!" 2 apr, 2013 17:16 |
|
Borttagen
|
Nytt kapitel!
17 apr, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
HERREGUD! HALLOWEEN????? :O
17 apr, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
JAG GRÅTER IGEN :''''(((( Hela den här fanfictionen är hemsk och otroligt amazing!
17 apr, 2013 20:26 |
|
lily, luna
Elev |
Men alltså åååååååååå! Vad ska jag säga tårarna bara rinner, och jag som inte brukar gråta åt ff! Denna berör verkligen långt inne i hjärtat och man bara ååååååååå! Det år helt AMAZING okej det räcker inte på långa vägar att beskriva hur bra det är! Det är sp levande och man känner verkligen hur hemska det är för James! Karaktärerna är perfekta och alla dialoger känns naturliga! ♥ ♥ ♥
17 apr, 2013 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen