Osynlighetsmantel?
Forum > Harry Potter > Osynlighetsmantel?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi! Ja, tänk att flyga runt på en kvast hela dagen ^^ skulle varit sjukt najsigt :3 Ja, fast läskigt för mig för att jag är höjdrädd! Jag är inte så höjdrädd, och älskar att vara högt uppe ;D Okej, det kan vara kul..men tänk som Neville! Tänk om man tappar kontrollen och flyger iväg! O-I-< O -I- >-I-O (Neville faller) haha xD Ja, skulle vara skit läskigt http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 27 mar, 2013 14:18 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi! Ja, tänk att flyga runt på en kvast hela dagen ^^ skulle varit sjukt najsigt :3 Ja, fast läskigt för mig för att jag är höjdrädd! Jag är inte så höjdrädd, och älskar att vara högt uppe ;D Okej, det kan vara kul..men tänk som Neville! Tänk om man tappar kontrollen och flyger iväg! O-I-< O -I- >-I-O (Neville faller) haha xD Ja, skulle vara skit läskigt Bara och bara! Jag hade inte velat bryta armen, och möjligheten att dö finns faktiskt!!!
27 mar, 2013 14:19 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi! Ja, tänk att flyga runt på en kvast hela dagen ^^ skulle varit sjukt najsigt :3 Ja, fast läskigt för mig för att jag är höjdrädd! Jag är inte så höjdrädd, och älskar att vara högt uppe ;D Okej, det kan vara kul..men tänk som Neville! Tänk om man tappar kontrollen och flyger iväg! O-I-< O -I- >-I-O (Neville faller) haha xD Ja, skulle vara skit läskigt Bara och bara! Jag hade inte velat bryta armen, och möjligheten att dö finns faktiskt!!! Jag vet, det var inte så bara xD Och man kan dö, men så länge man är försiktig går det nog bra Men att flyga.. Det är min störtsa dröm typ att flyga runt i luften (antingen på något djur, eller bara svävar runt där) http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 27 mar, 2013 14:20 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi! Ja, tänk att flyga runt på en kvast hela dagen ^^ skulle varit sjukt najsigt :3 Ja, fast läskigt för mig för att jag är höjdrädd! Jag är inte så höjdrädd, och älskar att vara högt uppe ;D Okej, det kan vara kul..men tänk som Neville! Tänk om man tappar kontrollen och flyger iväg! O-I-< O -I- >-I-O (Neville faller) haha xD Ja, skulle vara skit läskigt Bara och bara! Jag hade inte velat bryta armen, och möjligheten att dö finns faktiskt!!! Jag vet, det var inte så bara xD Och man kan dö, men så länge man är försiktig går det nog bra Men att flyga.. Det är min störtsa dröm typ att flyga runt i luften (antingen på något djur, eller bara svävar runt där) Okej, min största dröm är att någon berättar för mig att jag är en trollkarl och tar med mig till Hogwarts skola för häxkonster och trolldom och att jag blir sorterad i Ravenclaw och jag får många snälla vänner!
27 mar, 2013 14:23 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi! Ja, tänk att flyga runt på en kvast hela dagen ^^ skulle varit sjukt najsigt :3 Ja, fast läskigt för mig för att jag är höjdrädd! Jag är inte så höjdrädd, och älskar att vara högt uppe ;D Okej, det kan vara kul..men tänk som Neville! Tänk om man tappar kontrollen och flyger iväg! O-I-< O -I- >-I-O (Neville faller) haha xD Ja, skulle vara skit läskigt Bara och bara! Jag hade inte velat bryta armen, och möjligheten att dö finns faktiskt!!! Jag vet, det var inte så bara xD Och man kan dö, men så länge man är försiktig går det nog bra Men att flyga.. Det är min störtsa dröm typ att flyga runt i luften (antingen på något djur, eller bara svävar runt där) Okej, min största dröm är att någon berättar för mig att jag är en trollkarl och tar med mig till Hogwarts skola för häxkonster och trolldom och att jag blir sorterad i Ravenclaw och jag får många snälla vänner! Min är förresten nog att jag ska bli drakryttare, och en drake väljer mig Men att gå på Hogwarts, skulle oxå vara jätte roligt http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 27 mar, 2013 14:24 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi! Ja, tänk att flyga runt på en kvast hela dagen ^^ skulle varit sjukt najsigt :3 Ja, fast läskigt för mig för att jag är höjdrädd! Jag är inte så höjdrädd, och älskar att vara högt uppe ;D Okej, det kan vara kul..men tänk som Neville! Tänk om man tappar kontrollen och flyger iväg! O-I-< O -I- >-I-O (Neville faller) haha xD Ja, skulle vara skit läskigt Bara och bara! Jag hade inte velat bryta armen, och möjligheten att dö finns faktiskt!!! Jag vet, det var inte så bara xD Och man kan dö, men så länge man är försiktig går det nog bra Men att flyga.. Det är min störtsa dröm typ att flyga runt i luften (antingen på något djur, eller bara svävar runt där) Okej, min största dröm är att någon berättar för mig att jag är en trollkarl och tar med mig till Hogwarts skola för häxkonster och trolldom och att jag blir sorterad i Ravenclaw och jag får många snälla vänner! Min är förresten nog att jag ska bli drakryttare, och en drake väljer mig Men att gå på Hogwarts, skulle oxå vara jätte roligt Okej, men hela mitt liv har jag velat gå till Hogwarts så det sitter nog kvar. Men nu pratar vi inte mer om det i denna tråden för att det har inte med detta att göra. Då kan man lika gärna göra en "största dröm" tråd!
27 mar, 2013 14:25 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi! Ja, tänk att flyga runt på en kvast hela dagen ^^ skulle varit sjukt najsigt :3 Ja, fast läskigt för mig för att jag är höjdrädd! Jag är inte så höjdrädd, och älskar att vara högt uppe ;D Okej, det kan vara kul..men tänk som Neville! Tänk om man tappar kontrollen och flyger iväg! O-I-< O -I- >-I-O (Neville faller) haha xD Ja, skulle vara skit läskigt Bara och bara! Jag hade inte velat bryta armen, och möjligheten att dö finns faktiskt!!! Jag vet, det var inte så bara xD Och man kan dö, men så länge man är försiktig går det nog bra Men att flyga.. Det är min störtsa dröm typ att flyga runt i luften (antingen på något djur, eller bara svävar runt där) Okej, min största dröm är att någon berättar för mig att jag är en trollkarl och tar med mig till Hogwarts skola för häxkonster och trolldom och att jag blir sorterad i Ravenclaw och jag får många snälla vänner! Min är förresten nog att jag ska bli drakryttare, och en drake väljer mig Men att gå på Hogwarts, skulle oxå vara jätte roligt Okej, men hela mitt liv har jag velat gå till Hogwarts så det sitter nog kvar. Men nu pratar vi inte mer om det i denna tråden för att det har inte med detta att göra. Då kan man lika gärna göra en "största dröm" tråd! Japp http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 27 mar, 2013 14:26 |
|
Ginny00
Elev |
Det där är riktigt coolt! Tror jag har hört det förut också. Skulle gärna vilja ha en!
27 mar, 2013 14:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Det där är riktigt coolt! Tror jag har hört det förut också. Skulle gärna vilja ha en! Jag med 27 mar, 2013 14:51 |
|
Solkatten
Elev |
Den skulle ha varit lite större så den täckte en hel person.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 mar, 2013 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen