Fan art
Forum > Harry Potter > Fan art
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Snövinge
Elev |
Ååhh, den där videon + epilogen som Chriszy länkade fick mig seriöst att gråta! ♥ ♥♥
Älskar bilderna på Luna vid 0:50 och Lily vid 2:22! Så himla fina! ♥ ♥ Men vad ska 2:19 vara? *asgarvar* Men vid Godrics Hollow och Silverhinden började jag gråta ♥ Och 3:50! ♥♥♥♥ Vid 3:57 ler jag mellan trårarna och 4:36 är också superfin ♥♥ Men sen blir det hemskt och jag gråter mer! 4:48 och 5:27! Och sen kommer Snape! 5:47 och 6:11 ♥ ♥ ♥ Men bilden vid 7:09 får jag typ panik av! Och epilogen var nästan ännu värre! Bilderna på Teddy vid 0:26 och 0:32! ♥ *my crying* Och 0:36 till 0:46! ♥♥♥♥ Men jag älskar bilden vid 1:09! ♥ Den får en att tro på kärleken igen! ♥♥♥ Och motivet vid 3:08! ♥ 3:23 är också supersöt! ♥ Det hela var superfint och jag är typ överkänslig mot allt som har med HarryPotter att göra! ♥♥♥♥ We are all wizards. Even Ron. 18 mar, 2011 23:28 |
|
Chriszy
Elev |
eller hur! satt med nära till tårarna hela tiden.. och epilogen var så himla vacker... önskar att jag kunde rita/måla sådär bra själv och göra en egen berättelse på det sättet
I solemnly swear that I am up to no good. 18 mar, 2011 23:30 |
|
Borttagen
|
okej vad är adressen?
18 mar, 2011 23:40 |
|
Chriszy
Elev |
kolla på första sidan i tråden
I solemnly swear that I am up to no good. 18 mar, 2011 23:42 |
|
Borttagen
|
OKI DOKI KAN VI BI VÄNNER cHRIYYY?
18 mar, 2011 23:44 |
|
puffen
Elev |
Åh, när George går in i skämtaffären.. helt ensam
19 mar, 2011 00:13 |
|
Chriszy
Elev |
puffen ja det är hemskt
I solemnly swear that I am up to no good. 19 mar, 2011 00:14 |
|
Piggelin
Elev |
Det är samma person som har gjort bildspelen.
Det finns för alla harry potter böckerna. http://www.youtube.com/watch?v=8HF6xlpJC9A&feature=related Halvblodsprinsen. Fantastisk musik! 19 mar, 2011 09:03 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
19 mar, 2011 11:43 |
|
Borttagen
|
så vackert, älskar den bilden där dem har tagit med åsnepåsen som Harry fick av Hagrid.
22 mar, 2011 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen