Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fan art

Forum > Harry Potter > Fan art

1 2 3 4
Användare Inlägg
Snövinge
Elev

Avatar


Ååhh, den där videon + epilogen som Chriszy länkade fick mig seriöst att gråta! ♥ ♥♥ Den var så hemsk och så fin! ♥
Älskar bilderna på Luna vid 0:50 och Lily vid 2:22! Så himla fina! ♥ ♥ Men vad ska 2:19 vara? *asgarvar*
Men vid Godrics Hollow och Silverhinden började jag gråta ♥ Och 3:50! ♥♥♥♥
Vid 3:57 ler jag mellan trårarna och 4:36 är också superfin ♥♥
Men sen blir det hemskt och jag gråter mer! 4:48 och 5:27! ♥♥♥
Och sen kommer Snape! 5:47 och 6:11 ♥ ♥ ♥
Men bilden vid 7:09 får jag typ panik av!

Och epilogen var nästan ännu värre! Bilderna på Teddy vid 0:26 och 0:32! ♥ *my crying*
Och 0:36 till 0:46! ♥♥♥♥ Jag dör inombords av medkänsla! ♥
Men jag älskar bilden vid 1:09! ♥ Den får en att tro på kärleken igen! ♥♥♥ Och motivet vid 3:08! ♥
3:23 är också supersöt! ♥

Det hela var superfint och jag är typ överkänslig mot allt som har med HarryPotter att göra! ♥♥♥♥

We are all wizards. Even Ron.

18 mar, 2011 23:28

Chriszy
Elev

Avatar


eller hur! satt med nära till tårarna hela tiden.. och epilogen var så himla vacker... önskar att jag kunde rita/måla sådär bra själv och göra en egen berättelse på det sättet

I solemnly swear that I am up to no good.

18 mar, 2011 23:30

Borttagen

Avatar


okej vad är adressen?

18 mar, 2011 23:40

Chriszy
Elev

Avatar


kolla på första sidan i tråden

I solemnly swear that I am up to no good.

18 mar, 2011 23:42

Borttagen

Avatar


OKI DOKI KAN VI BI VÄNNER cHRIYYY?

18 mar, 2011 23:44

puffen
Elev

Avatar


Åh, när George går in i skämtaffären.. helt ensam

19 mar, 2011 00:13

Chriszy
Elev

Avatar


puffen ja det är hemskt

I solemnly swear that I am up to no good.

19 mar, 2011 00:14

Piggelin
Elev

Avatar


Det är samma person som har gjort bildspelen.

Det finns för alla harry potter böckerna.

http://www.youtube.com/watch?v=8HF6xlpJC9A&feature=related

Halvblodsprinsen.
Fantastisk musik!

19 mar, 2011 09:03

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Skrivet av puffen:
Åh, när George går in i skämtaffären.. helt ensam


ELLER HUR, så hemskt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

19 mar, 2011 11:43

Borttagen

Avatar


så vackert, älskar den bilden där dem har tagit med åsnepåsen som Harry fick av Hagrid.

22 mar, 2011 13:28

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Fan art

Du får inte svara på den här tråden.