Lite kul med fantasin
Forum > Harry Potter > Lite kul med fantasin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Loveleen får jag rita en? Gärna Skrivet av Ginny369: Skrivet av Loveleen: Skrivet av Ginny369: Skrivet av Loveleen: Skrivet av Ginny369: Bra uttänkt! Men kan alla se dem eller måste det ha hänt något speciellt eller något sådant som med Testalerna? Nope, alla kan se dem ;D Så bra! Tack för att du hedrar mitt djur ;D Tack själv, för att du har lagat ett så fint djur och berättat så bra om det! Naaaaw, tack ♥
11 apr, 2013 17:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Loveleen: Skrivet av Borttagen: Loveleen får jag rita en? Gärna Skrivet av Ginny369: Skrivet av Loveleen: Skrivet av Ginny369: Skrivet av Loveleen: Skrivet av Ginny369: Bra uttänkt! Men kan alla se dem eller måste det ha hänt något speciellt eller något sådant som med Testalerna? Nope, alla kan se dem ;D Så bra! Tack för att du hedrar mitt djur ;D Tack själv, för att du har lagat ett så fint djur och berättat så bra om det! Naaaaw, tack ♥ Jag kan inte lägga upp bilder på typ Tinypic för jag har en ipad , det ända sättet är Kik 11 apr, 2013 17:30 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Loveleen: Skrivet av Borttagen: Loveleen får jag rita en? Gärna Skrivet av Ginny369: Skrivet av Loveleen: Skrivet av Ginny369: Skrivet av Loveleen: Skrivet av Ginny369: Bra uttänkt! Men kan alla se dem eller måste det ha hänt något speciellt eller något sådant som med Testalerna? Nope, alla kan se dem ;D Så bra! Tack för att du hedrar mitt djur ;D Tack själv, för att du har lagat ett så fint djur och berättat så bra om det! Naaaaw, tack ♥ Jag kan inte lägga upp bilder på typ Tinypic för jag har en ipad , det ända sättet är Kik Naw :c
11 apr, 2013 17:30 |
|
Borttagen
|
Tyvär :c
11 apr, 2013 17:32 |
|
Loveleen
Elev |
11 apr, 2013 17:33 |
|
Borttagen
|
Jag måste veta hur breda de är
Är de långa som i mankhöjd eller bakdel till huvud 11 apr, 2013 17:35 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag måste veta hur breda de är Är de långa som i mankhöjd eller bakdel till huvud Dem är 2,5 m höga i mankhöjd och ungefär lika långa från bakdel till huvud som en vanlig häst. Dock hur långa hästar är på det sättet vet jag inte.
11 apr, 2013 17:37 |
|
Borttagen
|
Ok
11 apr, 2013 17:38 |
|
Loveleen
Elev |
11 apr, 2013 17:39 |
Forum > Harry Potter > Lite kul med fantasin
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen