Renesmee Cullen
Forum > Fanfiction > Renesmee Cullen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jättebra!! Skriv Meeer!!!
21 mar, 2013 12:41 |
|
Borttagen
|
Bra! Mer!
21 mar, 2013 14:16 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Meeeeer! Bevakar!
I’m a bit dark and twisted. 21 mar, 2013 14:36 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
21 mar, 2013 16:13 |
|
Kitty Riddle
Elev |
29 mar, 2013 12:16 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
Tack!!! Jag vet att det inte har kommit ett kapitel men det är så att jag skriver på dokument och den har kronglatt lite så jag lägger upp ett kapitel så fort jag kan.
I LOVE IM5
29 mar, 2013 12:23 |
|
Lizzy.P27
Elev |
ok
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 30 mar, 2013 07:30 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
Här är kapitel 1. Det kanske blev lite kort men jag ska göra ett längre nästa gång.
_______________________________________ Jag kollade på min hy. Den glittrade som vanligt. Jag kollade på Jacob . Vi var i skogen och jaga. Jag hörde en flock hjortar ungefär sjuhundra meter österut. Jag sprang iväg mot dom. Jacob sprang efter mig. Jag hoppade på den största hjorten. ”Titta! Jag kanske är den bästa jagaren!” Sa jag lite retsamt till Jacob. Han skaka på huvudet. Han kunde ju inte prata som varg. Men det gjorde han alltid när han var en varg. Jag räckte ut tungan och log åt honom. Jag tömde hjorten på blod. Det sved inte i strupen längre. Jag hade druckit tre hjortar och en bergspuma. Jag torka bort blodet, som rann ner för min haka. Jag sprang hem igen. Jag hörde Jacob bakom mig. Men sen sluta jag höra han springa. Han höll säkert på att byta form. Jag sprang in i huset. Mamma och pappa satt i soffan. Jag såg Jacob komma från skogen. ”Mamma... Asså jag vill vara en normal tjej. Gå i skolan!” Sa jag. Jag är fjorton och har inte gått i skolan. Mamma kollade på pappa. ”Vi ska tänka på det” Sa pappa. Jacob kom in genom dörren. Jag gick till Jacob och kramade honom. ”Vem är den bästa jagaren?” Frågade jag honom retsamt. ”Nästa gång så är det jag!” Sa han. Jag log mot honom. ”Jag vet en skola” Sa Jacob efter ett tag. ”Jacob… Det är inte säkert att hon kan gå. Om hon får det så får hon inte i reservatet.” Sa pappa. Jag visste vad han tyckte om varulvar. Han tyckte att man inte kunde lita på dom. ”Jag menar den skolan Bella gick på. Jag har hört att det finns plats i den skolan” Sa Jacob. Jag kollade på mamma och pappa. Jag ville så gärna gå. ”Visst… Pappa är en vampyr och får gå men inte jag” Sa jag. Jag gick mot dörren. ”Renesmee… Vi måste få tänka.” Hörde jag mamma säga. Jag sprang så fort jag kunde genom skogen. Jag hade lämnat mitt fönster lite öppet så jag klättrade in genom det. Jag la mig ner på sängen. Pappa fick gå i skolan som vampyr. Han har tagit examen flera gånger. Men jag får inte gå. Vad är det för skillnad? Det knackade på dörren. Jag gick och öppnade den. Det var Jasper. ”Hej! Får jag prata med dig?” Frågade han. ”Visst” Sa jag och satte mig på sängen. ”Nessie dina föräldrar är rädda att du kommer vilja dricka upp alla på skolan. Jag har haft den känslan, och den är jobbig.” Sa Jasper. ” Men jag tar inte morfar, Sue eller Jacob. Även fast han är ett djur.” Sa jag. ”Men i en skola så är det inte tre människor. Det kan vara över hundra.” Sa han. Jag nickade. Jag hade i9nte tänkt på att jag kanske skulle dricka upp alla. ”Jag måste gå tillbaka nu Alice väntar på mig. Bella och Edward kommer snart” Sa jasper. ”Hej då” Sa jag. Han gick ut ur rummet.
I LOVE IM5
30 mar, 2013 11:57 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Jätte bra!!! Längtar till nästa kapitel!
I’m a bit dark and twisted. 30 mar, 2013 12:03 |
|
Borttagen
|
BRa!
30 mar, 2013 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen