Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter Parad!

Forum > Harry Potter > Harry Potter Parad!

1 2
Användare Inlägg
Smutsen
Elev

Avatar


Om det är i Göteborg kommer jag

27 mar, 2013 12:25

Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


Skulle vara jättekul , i Göteborg skulle man kunna ha det , gå igenom Haga (är lite som Diagongränden, med lite fantasi)

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

2 apr, 2013 19:08

1 2

Forum > Harry Potter > Harry Potter Parad!

Du får inte svara på den här tråden.