Varför är ert brev försenat?
Forum > Harry Potter > Varför är ert brev försenat?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag satsar på att mina krafter är för kraftiga och farliga så det skulle inte bli bra om jag lärde mig utnytja dom, det skulle bli farligt för hela trollkarlsvärlden
28 feb, 2013 23:49 |
|
Borttagen
|
Jag går där. I ravenclaw
1 mar, 2013 10:47 |
|
Ms.Markus
Elev |
3 mar, 2013 00:55 |
|
Måntass
Elev |
3 mar, 2013 10:17 |
|
Fantasia
Elev |
Min katt åt upp den för att ville inte att jag skulle bli en awesome-cool-super-mäktig-häxa! Det är min teori :]
3 mar, 2013 10:25 |
|
Clementin
Elev |
McGonagall skrev fel adress ._.
3 mar, 2013 10:37 |
|
Fairydust
Elev |
I don't wanna break these chains! 3 mar, 2013 10:47 |
|
Måntass
Elev |
Fairydust - Glupskt ändå.
Men kanske lite mer förlåtade xD Min kompis tror att hennes uggla lämnade av brevet, men att hennes lillasyster åt upp det o__o Inte kul. ![]()
3 mar, 2013 11:31 |
|
Lillan Potter
Elev |
Jag är bara 8 så jag har inte fått det än!
Ni som inte har fått det, det kan ju finnas en annan trollkarls skola någon annan stans som ni kanske får brevet ifrån!!! 3 mar, 2013 11:36 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av Måntass: Fairydust - Glupskt ändå. Men kanske lite mer förlåtade xD Min kompis tror att hennes uggla lämnade av brevet, men att hennes lillasyster åt upp det o__o Inte kul. Småsyskon och husdjur kan verkligen vara elaka ibland I don't wanna break these chains! 3 mar, 2013 14:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen