Vem skulle du vilja hänga med i 1 minuter?
Forum > Harry Potter > Vem skulle du vilja hänga med i 1 minuter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Jag vill hänga med Voldemort såklart!!! Skulle se om jag överlevde i tio minuter ens!
24 feb, 2013 16:29 |
|
Mill Goodness
Elev |
Harry eller Neville eller kanske twinsen... svårt att bestämma sig
Förresten du har smuts på näsan. 24 feb, 2013 17:24 |
|
Borttagen
|
Luna. En minut skulle kännas för kort men att få åtminstone lite av hennes charm och visdom face-to-face skulle vara värt jättemycket.
24 feb, 2013 19:05 |
|
AlexZz
Elev |
24 feb, 2013 19:17 |
|
Lillan Potter
Elev |
Jag skulle vilja ha typ TRE TIMMAR med harry♥ och hermione!
24 feb, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
Gahh jag kan inte bestämma mig!!Dumbledore, Hagrid, Hermione, Harry, Ron , Cho Chang, Mrs Weasley, Ginny, Fred, George, Tonks, Flitwick... mm.
Vet inte ^-^ 24 feb, 2013 19:29 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Luna!
Kaaanske Luna, kan du lära mig lite mer om narglar? 24 feb, 2013 20:50 |
|
PureSlytherin
Elev |
Oj! Endast tio minuter? Det räcker inte på långa vägar med Snape, men jag skulle ändå välja honom. Tio minuter är ju ändå mer än 0 minuter liksom.
24 feb, 2013 20:53 |
|
Queen Boo
Elev |
don't now??
jag är jättecoolig älska mig plz 24 feb, 2013 21:00 |
|
Borttagen
|
Alla i familjen weasley, Luna,Harry, Hermione, Neville
24 feb, 2013 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen