Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Good or Darkside ?

Forum > Harry Potter > Good or Darkside ?

1 2
Användare Inlägg
lisa311
Elev

Avatar


GODA!

Don't Worry, Be Happy

23 feb, 2013 01:18

Borttagen

Avatar


Ljusa sidan.

27 feb, 2013 13:39

Ginny9
Elev

Avatar


den gooda

ginny forever:)

3 mar, 2013 19:48

Zendaya
Elev

Avatar


Goda såklart.
Då får jag vara med Harry

3 mar, 2013 20:10

Lillan Potter
Elev

Avatar


GOOD!
Då får jag vara med Harry Potter I♥ ♥Me

3 mar, 2013 20:19

Borttagen

Avatar


Dom goda!!
Hoppas bara att dom smakar choklad. . . Annars byter jag nog sida. . .

3 mar, 2013 20:20

Borttagen

Avatar


Svaret är inte definitivt goda, som det verkar vara för alla andra. Jag är inte för att döda folk eller så, men jag är inte säker på hur jag skulle reagera om jag var tvungen att välja. Vad vet jag, jag kanske egentligen är en sådan där feg person som inte vågar annat än att gå med de onda? Jag vill verkligen att svaret ska vara goda, helt självklart, men jag är långtifrån säker.

3 mar, 2013 20:32

1 2

Forum > Harry Potter > Good or Darkside ?

Du får inte svara på den här tråden.