Nya bokomslag
Forum > Harry Potter > Nya bokomslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Gud vad fint! Det var så mysigt! Av de svenska så gillar jag nog det första och sista omslagn bäst!
Winter is coming... 19 feb, 2013 08:04 |
|
Borttagen
|
19 feb, 2013 10:04 |
|
SWEDoven
Elev |
Gud vad fint!!
Harry Potter is my life 19 feb, 2013 10:36 |
|
Sirius_Musta
Elev |
19 feb, 2013 13:01 |
|
Borttagen
|
Åh vad magiskt det ser ut! Det var ju nästan finare än det svenska *skäms*
19 feb, 2013 13:08 |
|
mollylisa
Elev |
fint
19 feb, 2013 20:33 |
|
Miss_A
Elev |
19 feb, 2013 20:47 |
|
Pixie
Elev |
19 feb, 2013 20:58 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Åh fint. Men de svenska är fortfarande finast. Är särskilt förtjust i Hemligheternas kammare och Dödsrelikernas svenska omslag.
19 feb, 2013 21:04 |
|
TacosPanda
Elev |
20 feb, 2013 01:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen