HP HP HP
Forum > Harry Potter > HP HP HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Thildatrix
Elev |
Exakt en månad till! MÅSTEKÖPADÅ!!!!!!!!
Kan inte vänta Hur skulle vi kunna leva utan Harry Potter? 13 mar, 2011 20:18 |
|
EMELESEL
Elev |
ska köpa en box med alla inklusive den istället.
14 mar, 2011 08:54 |
|
Beata
Elev |
14 mar, 2011 15:28 |
|
superman
Elev |
14 mar, 2011 15:31 |
|
Rowena
Elev |
Ja, när sista filmen är ute då ska jag lägga Hp åt sidan. Måste läsa 4e och 5e boken på engelska som jag fick .. men sen äre slut .-.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 14 mar, 2011 18:47 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Jag orkar inte vänta i en hel månad!
Varje dag jag är på stan kollar jag om den kommit!Jag trodde den skulle komma ut om bara några dagar!!!!!
14 mar, 2011 20:03 |
|
TheOneHeEverFeared
Elev |
det är egentligen helt sjuukt! en månad kvar till den näst sista filmen kommer ut! fatta vad det betyder, efter andra delen har man ingen vilja att leva:O
until the very end. 14 mar, 2011 20:33 |
|
thechosenone
Elev |
Skrivet av TheOneHeEverFeared: det är egentligen helt sjuukt! en månad kvar till den näst sista filmen kommer ut! fatta vad det betyder, efter andra delen har man ingen vilja att leva:O Det kommer alltid vara en del av oss, jag kommer inte låta dig släppa HP i första taget.. On my way back home 14 mar, 2011 20:44 |
|
Rowena
Elev |
Skrivet av TheOneHeEverFeared: det är egentligen helt sjuukt! en månad kvar till den näst sista filmen kommer ut! fatta vad det betyder, efter andra delen har man ingen vilja att leva:O Huh, jag kommer inte palla se den. Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 15 mar, 2011 12:03 |
|
TheOneHeEverFeared
Elev |
den kommer säker vara minst lika bra som de andra
until the very end. 15 mar, 2011 13:37 |
Forum > Harry Potter > HP HP HP
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen