CRUCIO
Forum > Harry Potter > CRUCIO
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 feb, 2013 22:22 |
|
Borttagen
|
16 feb, 2013 22:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gumman, jag är inte odödlig. Jag dödade inte Voldemort, jag dödade inte Dumbledor, Jag dödade inte Harry, Jag dödar absolut inte dig. Ja, jag håller inte med aw 16 feb, 2013 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gumman, jag är inte odödlig. Jag dödade inte Voldemort, jag dödade inte Dumbledor, Jag dödade inte Harry, Jag dödar absolut inte dig. Ja, jag håller inte med aw jag erkänner att Elixir är bäst. Tackar, tackar. 16 feb, 2013 22:30
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-16 kl. 22:31
|
|
Borttagen
|
??Fattar ingenting?
16 feb, 2013 22:31 |
|
PureSlytherin
Elev |
16 feb, 2013 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gumman, jag är inte odödlig. Jag dödade inte Voldemort, jag dödade inte Dumbledor, Jag dödade inte Harry, Jag dödar absolut inte dig. Ja, jag håller inte med aw jag erkänner att Elixir är sämst. Tackar, tackar. Vad bra att du accepterar det. Cedric Digory AVADA KEDAVRA PÅ DIG 16 feb, 2013 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gumman, jag är inte odödlig. Jag dödade inte Voldemort, jag dödade inte Dumbledor, Jag dödade inte Harry, Jag dödar absolut inte dig. Ja, jag håller inte med aw jag erkänner att Cottonpuff är sämst. Precis! Citat: Vad bra att du accepterar det. Ja, håller med. 16 feb, 2013 22:33
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-16 kl. 22:34
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: obliviate!!(jag är ett spöke som har hittat en stav)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gumman, jag är inte odödlig. Jag dödade inte Voldemort, jag dödade inte Dumbledor, Jag dödade inte Harry, Jag dödar absolut inte dig. Ja, jag håller inte med aw jag erkänner att Elixir är sämst. Tackar, tackar. Vad bra att du accepterar det. Cedric Digory AVADA KEDAVRA PÅ DIG 16 feb, 2013 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gumman, jag är inte odödlig. Jag dödade inte Voldemort, jag dödade inte Dumbledor, Jag dödade inte Harry, Jag dödar absolut inte dig. Ja, jag håller inte med aw jag erkänner att Cottonpuff är sämst. Tackar, tackar. Vad bra att du accepterar det. Ja, håller med. Nejmen nu är du ju helt ologiskt Cedric Digory inga trollformler fungerar på mig. Jag har tagit över världen och dödat Voldemort, Lily, James, Dumbledore, harry, ron, snape, bellatrix.... 16 feb, 2013 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen