Veeeem har läst alla böcker?!
Forum > Harry Potter > Veeeem har läst alla böcker?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Olwa
Elev |
Har läst de två gånger men kommer att göra det fler gånger!
Edit: Har ingen aning om varför det blir sådär långt. Det var inte meningen att det skulle bli så Du behöver inte säga mer Granger, säg mig, vem av er ska dö i år? 28 dec, 2010 10:30 |
|
Luna_Lovegood_
Elev |
Har läst alla böcker =)
Men bara en gång. Jag kan aldrig läsa en bok mer än en gång ^^ Men tro mig, jag har försökt att läsa om dem. Ravenclaw. We are the vinners! 28 dec, 2010 15:05 |
|
Ron
Elev |
Jag har läst alla men bara en gång faktiskt..
Ska läsa om dom snart ;D We're all wizards, even Ron. 28 dec, 2010 16:12 |
|
Oskan
Elev |
Man läser om alla böcker iaf en gång om året, så man är uppe i några gånger vardera! Variera mig mellan olika språk också så blir de ännu roligare att läsa!
Ganska lätt att läsa de på tyska eftersom man kan böckerna utan och innan och förstår sig på ord och meningar man annars inte skulle göra "May the force be equal to mass times acceleration" 28 dec, 2010 16:26 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har läst dem alldeles för många gånger... Vet att när jag slutade räkna hade jag läst de första två ungefär 50 gånger, tredje 80 gånger, fjärde 40 gånger, femman och eexan ungefär 20 gånger och sjuan typ.. två gånger XD sen slutade jag räkna.
without something there is no nothing 28 dec, 2010 16:46 |
|
Borttagen
|
Läst alla så många gånger att jag har tappat räkningen.
Men har bara sista på engelska. 29 dec, 2010 00:28 |
|
Borttagen
|
Läst ut alla böckerna, började för typ två månader sedan med att läsa dem. Fick vänta en evighet innan jag fick den sista!
29 dec, 2010 00:30 |
|
R.e.b.e.c.k.a
Elev |
Är inne på fjärde gången jag läser dom nu
I solemnly swear that I am up to no good 29 dec, 2010 01:03 |
|
media
Elev |
Nix, inte jag, läst alla fram till sista, där jag bara läste något kapitel, vet inte riktigt varför det blev så att jag inte fortsatte läsa, tänkte ta upp den igen när jag hämtat mina böcker från lagret =)
i care because you do 29 dec, 2010 02:36 |
|
Oskan
Elev |
Flyttar tråden till Harry Potter
"May the force be equal to mass times acceleration" 29 dec, 2010 08:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen