Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bästa Black

Forum > Harry Potter > Bästa Black

1 2 3 4
Användare Inlägg
FlamingSnitch
Elev

Avatar


16 feb, 2013 21:53

Borttagen

Avatar


Bellatrix♥

17 feb, 2013 13:53

Borttagen

Avatar


Bella och Sirius ♥

22 mar, 2013 22:08

Borttagen

Avatar


SIRIUS! ♥

23 mar, 2013 14:21

visar123
Elev

Avatar


sirius

23 mar, 2013 14:23

Ran
Elev

Avatar


Regulus helt klart.
Men även om Bellatrix, Narcissas och Andromedas barndom...
Dessutom vore det intressant att få veta mer om alla som är raderade från tapeten.

Jag lägger till en länk till ett släcktträd så att de som inte har koll på alla i släckten Black kan kolla lätt.



http://www.hp-lexicon.org/images/blackfamilytrees/official-final-version.gif


Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts.

23 mar, 2013 16:32

Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Ran:
Regulus helt klart.
Men även om Bellatrix, Narcissas och Andromedas barndom...
Dessutom vore det intressant att få veta mer om alla som är raderade från tapeten.

Jag lägger till en länk till ett släcktträd så att de som inte har koll på alla i släckten Black kan kolla lätt.



http://www.hp-lexicon.org/images/blackfamilytrees/official-final-version.gif



Den hemsidan är så bra (tycker jag i alla fall)

Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers

23 mar, 2013 20:27

Cara Riddle
Elev

Avatar


Det är svårt att välja en för du kan få in nästan alla trollkalrsfamiljer i Blackssläktträd! Men om vi ni bara skall välja folk som nu är Blackfamiljen på nära håll inte på långt håll ^^

Jag gillar Sirius det gör jag, men sen kommer Narcissa och Bellatrix.
Sen har vi ju Draco, Nymphadora och Scorpius. Men sen är de inte endast Black utan från andra trollkarlsfamiljer.

så om jag skall välja en får det nog bli Bellatrix hon är galen, smart, roande och helt underbar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

24 mar, 2013 10:58

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Sirius såklart!

Winter is coming...

24 mar, 2013 11:39

Cruciio
Elev

Avatar


Bellatrix är fett cool 8D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4g42zq.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2h824uh.png

24 mar, 2013 11:58

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Bästa Black

Du får inte svara på den här tråden.