Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Efter kriget, Efter allt.

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

1 2 3 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av t i l d a:
Bra!


LOVAR! Kommer mera sen! Efter min pingis träning!
Typ om en ch en halv timme eller mer! LOVAR!

13 feb, 2013 15:53

Borttagen

Avatar


Superbra!!!! Längtar!!!

13 feb, 2013 15:55

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Superbra!!!! Längtar!!!


Tack! Jag med! Hehe...
MEN JAG LOVAR! EFTER MIN PINGIS TRÄNING!

13 feb, 2013 15:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Superbra!!!! Längtar!!!


Tack! Jag med! Hehe...
MEN JAG LOVAR! EFTER MIN PINGIS TRÄNING!

Bra!!!

13 feb, 2013 15:57

t i l d a
Elev

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av t i l d a:
Bra!


LOVAR! Kommer mera sen! Efter min pingis träning!
Typ om en ch en halv timme eller mer! LOVAR!

Bra, men stressa INTE med kapitel. Tror inte att någon kan skriva bra om man stressar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fa1cb808c4181f502357ade18c8175ae3%2Ftumblr_nc2etcPGDp1rbfrlpo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F5ec62a6af057b3b9996646b34d34dad7%2Ftumblr_n3wz22HeEq1ty9crco1_500.gif

13 feb, 2013 15:59

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Superbra!!!! Längtar!!!


Tack! Jag med! Hehe...
MEN JAG LOVAR! EFTER MIN PINGIS TRÄNING!

Bra!!!




Skrivet av t i l d a:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av t i l d a:
Bra!


LOVAR! Kommer mera sen! Efter min pingis träning!
Typ om en ch en halv timme eller mer! LOVAR!

Bra, men stressa INTE med kapitel. Tror inte att någon kan skriva bra om man stressar!


Ska inte stressa!

13 feb, 2013 16:01

Borttagen

Avatar


Superduper bra! Längtar verkligen till kap. 2

13 feb, 2013 16:01

luna, lily
Elev

Avatar


fattar inte en sak det där elevhemmet klowindor tror jag att det hette men det finns ju inte?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

13 feb, 2013 16:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av luna, lily:
fattar inte en sak det där elevhemmet klowindor tror jag att det hette men det finns ju inte?

Det är meningen! Man kommer (förhoppningsvis) veta mer om det i nästa kap.

13 feb, 2013 16:09

luna, lily
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av luna, lily:
fattar inte en sak det där elevhemmet klowindor tror jag att det hette men det finns ju inte?

Det är meningen! Man kommer (förhoppningsvis) veta mer om det i nästa kap.
aha jag tror att

ni som inte vill veta vad jag tror vad som ska henda så kolla inte på spiolern

Spoiler:
Tryck här för att visa!2 saker. Den första är att antiken att dom råkat sakt fel. andra saken är att det har kommit ett nytt elev hem
det tror jag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

13 feb, 2013 16:12

1 2 3 ... 24 25 26

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

Du får inte svara på den här tråden.