Du är allt - Dramione
Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Superbra!!!!!! Mer!!!!!!
12 feb, 2013 15:07 |
|
Lunisen
Elev |
Tack!
Kapitel 3 Harry , Ron och jag gick på Hogwartsexpressen och gick för att leta efter en ledig kupé. " Men är det inte korpen, rödluvan och den smutsiga hästen?", hördes en välbekant röst bakom oss. Det var Draco Malfoy. När jag ändå tänkte efter var han faktiskt rätt snygg. Faktiskt snyggare än Ron. Nej! Det är han absolut inte! Tvingade jag mig själv att tänka. Han var ju en Malfoy. Vi klarade oss med nöd och näppe ur situationen och hittade en ledig kupé. Ron och Harry började spela trollkarlschack. Jag satt och tänkte på Draco. Det gick inte att få bilden av honom ur huvudet. Men varför gick det inte? Jag kunde väl inte vara kär i Draco Malfoy. Nej!! Tänkte jag bestämt. Sen har det dags att byta om till sin Hogwartsuniform så jag gick ut till en kupé där Ginny, Luna , Parvati och Laveder satt och bytte om där. 13 feb, 2013 12:19 |
|
Borttagen
|
ÅH VAD BRA!!! SNÄLLA SKRIV MER SNART!!!!
13 feb, 2013 12:50 |
|
Borttagen
|
Super!! (Igen) mer!!!!!!
13 feb, 2013 14:42 |
|
Lillan Potter
Elev |
AS BRA MEEEEEEEERA!
Menar inte att stressa. 13 feb, 2013 14:44 |
|
Lunisen
Elev |
Tack för alla underbara kommentarer!! Här kommer lite mer!
Kapitel 4 Tåget bromsade in och alla kutade ut på.perrongen. Jag stannade kvar i min kupé för att slippa den värsta trängseln Det var ändå ingen idé att stressa. Jag gick ut i tågets nästan tomma korridor och började gå mot närmaste utgång. Jag hörde steg bakom mig och jag vände.mig tvärt om. Mitt ansikte krockade nästan med Draco Malfoys. Jag ryggade generat undan lite, men bara lite. Innerst inne kände jag en liten önskan om att han skulle kyssa mig , men jag sköt snabbt bort den tanken. Han var så nära att jag kunde känna doften av honom. Han doftade ljuvligt. Jag vände mig generat om och gick ut på perrongen. Vi hade.stått och kollat på varandra i bara ungefär femton.sekunder men det hade känts som ek evighet. Jag satte mig i en av vagnarna som drogs av sig själva. I vagnen satt också Harry, Ron, Ginny, Luna och Neville. Mina tankar vandrade mot Draco och våran stumma "pratstund" på tåget. Jag lade ihop allt Att jag tydligen inte älskade Ron längre, att jag önskade att Draco skulle kyssa mig och att jag tyckte att han var snygg, söt och underbar. Jag var kär.i Draco Malfoy! Hope you like it! 15 feb, 2013 22:24 |
|
Thea Riddle
Elev |
Skriver du på mobilen? För ibland verkar det bli punkt istället för mellanrum.
Annars var det jättebra! 15 feb, 2013 23:23 |
|
Borttagen
|
Jättebra!!!!!
16 feb, 2013 01:07 |
|
Lunisen
Elev |
Skrivet av Thea Riddle: Skriver du på mobilen? För ibland verkar det bli punkt istället för mellanrum. Annars var det jättebra! Ja det gör jag och jag har inte vågat ta bort punkterna för.det ligger typ en annons bakom sidan på min mobil som jag kan råka komma in på om jag trycker och då raderas allt jag har skrivit. 16 feb, 2013 09:18 |
|
Lillan Potter
Elev |
SUPER BRA!!!
16 feb, 2013 10:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen