Vem gillar Emmas nya frisyr?
Forum > Harry Potter > Vem gillar Emmas nya frisyr?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Genny1
Elev |
10 feb, 2013 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Genny1: Jag gillar mest Émma i långt hår. Jag med! 10 feb, 2013 20:53 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Mahoqny: Allt klär en skönhet och Emma är nog en utav de snyggaste kvinnorna på denna jord, oavsett frisyr. This
11 feb, 2013 17:55 |
|
Borttagen
|
Hon passar i allt
11 feb, 2013 17:56 |
|
Mintygirl89
Elev |
När det gäller Emmas frisyr: Först blev jag förskräckt, måste jag erkänna. Tänkte att hon aldrig kan göra en fin hästsvans. Men när jag kollade extra noga, så tänkte jag: WOW! hon blev riktigt fin! Och så snabbt det måste gå att tvätta håret.
Tänk er så jobbigt att ha samma frisyr i tio år, eftersom att det förmodligen stod i hennes kontrakt att hon INTE fick klippa det kortkort, för då skulle det inte passa rollen. (nog för att det är lite kortare i tredje HP-filmen.) Hon blev antagligen less på det där långa håret och när sista filmen var klar, så tänkte hon det att det skulle vara skönt att få ha en kortare frisyr. Hon är jättefin i långt hår, men hon passar i allt. Jag tycker hon ser mer vuxen ut i kort hår. Läs gärna Tårar från himlen :D <3
11 feb, 2013 18:38 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag tycker att hon passar bäst i långt hår, men hon var fin i kort också. Det mesta passar nog henne!
11 feb, 2013 19:01 |
|
Lunisen
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Tyckte att hon skulle ha behållit sin "Hermione" frisyr. Skrivet av lunalovegood!!: Jag tyckte inte hon var fin i kort hår. >.< ^ this 11 feb, 2013 19:32 |
|
Ellociraptor
Elev |
Jag tycker det är fett snyggt, men det är egentligen helt irrelevant för hon får väl göra vad hon vill med sitt hår? Hur kul skulle ni tycka det var om ni klippte er och folk satt och skrev att det var fult?
11 feb, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
Jätte snygg, hon hade tröttnat på det gamla och man såg att hon trivdes. Den utstrålningen gör en så mycket snyggare. Emma vågade och det beundrar jag mest. Go Emma!
11 feb, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
11 feb, 2013 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen