Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan lolly0101 och mig/luna_rav

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan lolly0101 och mig/luna_rav

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Lolly0101:
TVå fredsvakter förde mig ut
till tåget på komando , Jag såg hur deras blicker kom till mig((sorry att jag skriver dåligt men har brutit handen))


Ajdå... Jag brukar bryta saker i min kropp... ddet jag fruktansvärt ont. Senast bröt jag också min arm... ddet var när jag var ute och cosplayade med mina kompisar.

2 mar, 2013 09:17

Lolly0101
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lolly0101:
TVå fredsvakter förde mig ut
till tåget på komando , Jag såg hur deras blicker kom till mig((sorry att jag skriver dåligt men har brutit handen))


Ajdå... Jag brukar bryta saker i min kropp... ddet jag fruktansvärt ont. Senast bröt jag också min arm... ddet var när jag var ute och cosplayade med mina kompisar.

Aj ! Har typ bara brutit 3 bsaqker i mitt liv, nyckelbenet,armen och nu handen

2 mar, 2013 09:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lolly0101:
TVå fredsvakter förde mig ut
till tåget på komando , Jag såg hur deras blicker kom till mig((sorry att jag skriver dåligt men har brutit handen))


Ajdå... Jag brukar bryta saker i min kropp... ddet jag fruktansvärt ont. Senast bröt jag också min arm... ddet var när jag var ute och cosplayade med mina kompisar.

Aj ! Har typ bara brutit 3 bsaqker i mitt liv, nyckelbenet,armen och nu handen


Foten, benet, armen, handen och nyckelbenet igen och ja två fingrar. Och Jag har brytit de delarna på kroppen flera gånger också...

Då är inte jag den ändå som brytit nyckelbenet, armen och handen... det är nog rätt många som har det men ädnå.

2 mar, 2013 09:24

Lolly0101
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lolly0101:
TVå fredsvakter förde mig ut
till tåget på komando , Jag såg hur deras blicker kom till mig((sorry att jag skriver dåligt men har brutit handen))


Ajdå... Jag brukar bryta saker i min kropp... ddet jag fruktansvärt ont. Senast bröt jag också min arm... ddet var när jag var ute och cosplayade med mina kompisar.

Aj ! Har typ bara brutit 3 bsaqker i mitt liv, nyckelbenet,armen och nu handen


Foten, benet, armen, handen och nyckelbenet igen och ja två fingrar. Och Jag har brytit de delarna på kroppen flera gånger också...

Då är inte jag den ändå som brytit nyckelbenet, armen och handen... det är nog rätt många som har det men ädnå.

Ja men tillbaka till rollet

2 mar, 2013 09:24

Borttagen

Avatar


Jag började läsa i en bok och var väldigt fängslad. Blay hade gått för att se sig omkring. åh varför skulle jag vilja följa med och titta mig omkring? Det här var väl inte så märkvärdigt?

2 mar, 2013 12:59

Lolly0101
Elev

Avatar


Jag satte mig på en brun soffa . den mjuka fjädringen var skön mot min mörbultna kropp.

2 mar, 2013 13:13

Borttagen

Avatar


Ledsen att jag nt skrivit på ett tag... har varit borta mkt.


Men när jag läst ut boken bestämde jag mig för att kolla mig omkring i alla fall. Jag la boken på borde och ställde mig upp. Jag gick ut ur matsalen och såg flera andra dörrar runt omkring. Blay kom precis ut från en ut av dom längre bort.
"Så du ska kolla dig omkring i alla fall?" frågade han och gick mot mig. Jag nickade bara till svar.
"Här är bad rummet." Sa han och öppnade dörren närmast mig.

10 okt, 2013 09:29

Lolly0101
Elev

Avatar


Luna_rav

"Vi" är på tåget nu va ? Haha jag gör så gott jag kan iaf

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jag granskade tåget noga , egentligen kunde man inte kalla det tåg . Det var mer som en svit .
Den var vackert inrett i vackra tyger , I den nougat bruna soffan jag satt i så fanns några rosa och silvriga kuddar .
Jag tog upp fjärrkontrollen och satte på tv framför mig . Det enda man kunde se på var tidigare säsonger av hungers spelen . En pojke fick en yxa i huvudet vilket fick mig att stänga av den . Jag skulle antagligen kunna se det live om några dagar.
Ett par fotsteg bakom mig hördes . Det var Thomas , killen från mitt distrikt . Han var lång , nästan 184 och muskulös . Jag själv såg säckert ut som en 11 åring ut brevid honom på mina 168 cm .
"Hej" sa jag , men jag märkte att min röst sprack . "Hej " svarade han i en mörk stämma . Vi sa inte mycket mer den senaste halv timmen . Rosie våran , Ja vad det nu är . Snackade jämnt och ständigt om hur fint vi ska få det i huvudstaden och bla bla.
Mina tankar var mer på dom andra finalisterna som satt i tågen .
Tankarna sprack av djubel rop . Vi var framme .

14 dec, 2013 16:27

Borttagen

Avatar



Jag tittade in till toaletten. Uppe på taket hängde en stor guldig lampa med blanka diamanter. Handfatet var vitt med guldiga fåglar på. Duschen var stor och vit och framför den hängde ett ljusblått draperi.
"Woow..." var det ända jag sa. Blay nickade.
"Mycket mer lyxigt än våra badrum eller hur..." sa han och tittade på mig. Jag nickade instämmande.
"Herregud..." var det ända jag fick ur mig.

14 dec, 2013 17:02

Lolly0101
Elev

Avatar


Vi gick ut från tåget . Det kändes som att hela huvudstaden hade kommit för att få en skymt från oss deltagare .
En röd matta hade lagts ut på en mitt gången till oss . ca 100 meter bort så stogd det en bil som skulle ta oss till "Hungers spelens boende avdelning"
. Vi satte oss i den stora trucken, En fredsväcktare som körde oss sa att vi skulle vara framme om 5 minuter .
Rosie , Våran personliga speaker som typ pratade hela tiden satt i framsättet brevid fredsväcktaren , I mellan mig och Thomas satt våran mentor . Steam. Han var 19 år och hade vunnit det föregående året . Ingen sa något den närmaste 3 minuterna förutom Rosie som tjatade om hur fint det var här . Tillslut så sa fredsväcktaren - Vi är framme . Vi klev ur och blev hänvisade till våra rum . Dom låg på 2:a våningen . När vi kom in var det enda vi fick ur oss , wow .

14 dec, 2013 18:54

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan lolly0101 och mig/luna_rav

Du får inte svara på den här tråden.