Hogwarts
Forum > Harry Potter > Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PureSlytherin
Elev |
5 mar, 2013 19:43 |
|
Lillan Potter
Elev |
Gryffindor!♥
Jag!♥ 5 mar, 2013 19:46 |
|
Genny1
Elev |
5 mar, 2013 21:21 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Ravenclaaaaawwwww! ♥
Luna♥ 5 mar, 2013 21:22 |
|
Anjelina
Elev |
Jag KUNDE blivit en Slytherinare, men jag var inte tillräckligt renblodig, jag KUNDE också blivit en Rawencloare men jag hede nog för många andra intressen eller något... Jag KUNDE också blivit en Huffelpaffare men jag var nog lite för modig så det blev Gryffindor! Menar inget dumt har många favvokaraktärer.
Harry Potter♥ 7 mar, 2013 19:43 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Oooooooooooooooooooooh bara älskar Slytherin!!! Men min favorit elev är nog Luna
![]() Men man gillar ju förstås Draco också... Så j***la het... Men allra bäst är ju Fred och George!! Twin Power!! Spoiler: Tryck här för att visa!
7 mar, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
Slytherin är självklart mitt favoritelevhem.
Draco Malfoy och Fred och George Weasley är mina favoriter. 8 mar, 2013 12:39 |
|
Marsvinsälskaren!
Elev |
Favorit elevhem:Hufflepuff
Favorit person:Hermione, Luna eller kanske Ron? 8 mar, 2013 15:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Helt klart Slytherin, men det är kanske inte så förvånade xD
favoritelev varierar nog beroende på vilket år det gäller ^^ ![]()
8 mar, 2013 16:24 |
Forum > Harry Potter > Hogwarts
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen