Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Aha,ok det kan kanske kommer senare än vanligt bara

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

7 feb, 2013 16:13

LauraTree
Elev

Avatar


Asså...jag kommer få det, det är bara det att ugglan som ska överlämna det inte har nåt lokalsinne men snart kommer jag få brevet!

7 feb, 2013 16:26

Zendaya
Elev

Avatar


Grattis! ♥
Jag har fått mitt när jag fyllde elva! Det kom med en tornuggla! :'D

7 feb, 2013 17:05

Harry Potter56
Elev

Avatar


Ja jag fick det med en vintervit uggla

7 feb, 2013 17:10

Ginny Wesley
Elev

Avatar


Ja självklart

Jagar dödsätare och horroxruxer

7 feb, 2013 17:14

GinnyWeasley1
Elev

Avatar


Jag fyller 11 snart, så jag hoppas jag får mitt brev!

9 feb, 2013 18:56

Borttagen

Avatar


Ja.♥
____________________________________________________________________

SÖKER LUNA OCH GINNY KORT.♥

9 feb, 2013 20:41

lusianna
Elev

Avatar


jag ryllde elva i januari. Har inte fått det

Lusianna

14 feb, 2013 18:59

Claus Ricardstone
Elev

Avatar


Jag fick inte något
Jag är trollkarl ändå

14 feb, 2013 20:06

Borttagen

Avatar


Självklart fick jag det

14 feb, 2013 20:08

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

Du får inte svara på den här tråden.