Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?
Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
chokladgrodan:D
Elev |
Aha,ok det kan kanske kommer senare än vanligt bara
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 7 feb, 2013 16:13 |
|
LauraTree
Elev |
Asså...jag kommer få det, det är bara det att ugglan som ska överlämna det inte har nåt lokalsinne men snart kommer jag få brevet!
7 feb, 2013 16:26 |
|
Zendaya
Elev |
Grattis! ♥
Jag har fått mitt när jag fyllde elva! Det kom med en tornuggla! :'D 7 feb, 2013 17:05 |
|
Harry Potter56
Elev |
Ja jag fick det med en vintervit uggla
7 feb, 2013 17:10 |
|
Ginny Wesley
Elev |
Ja självklart
Jagar dödsätare och horroxruxer 7 feb, 2013 17:14 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag fyller 11 snart, så jag hoppas jag får mitt brev!
9 feb, 2013 18:56 |
|
Borttagen
|
Ja.♥
____________________________________________________________________ SÖKER LUNA OCH GINNY KORT.♥ 9 feb, 2013 20:41 |
|
lusianna
Elev |
jag ryllde elva i januari. Har inte fått det
Lusianna 14 feb, 2013 18:59 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Jag fick inte något
Jag är trollkarl ändå 14 feb, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Självklart fick jag det
14 feb, 2013 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen