Praktiska trollformler
Forum > Harry Potter > Praktiska trollformler
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dani
Elev |
Yes! Samtidigt som massa olika smileysar bara förvirrar
29 mar, 2010 08:08 |
|
Snövinge
Elev |
Men en smiley kan utrycka mer än ord, och om man känner flera saker kanske man vill ha flera
We are all wizards. Even Ron. 1 apr, 2010 13:32 |
|
Trey Cohen
Elev |
Skrivet av Salem: haha, asså praktigast, typ asså Renskrubba, och Reparo är ju andvändingsbara. Och formler som skadar lätt o enkelt. + Finite som tar bort förtrollningar på saker är ju typ mest andvändningsbar. Så många smilisar är väl inte nödvändigt i ett inlägg? Jäkla många ord isånnafall. 1 apr, 2010 16:18 |
|
dani
Elev |
I agree with Trey.. det där är onödigt många...
2 apr, 2010 11:05 |
|
Elintjejkast
Elev |
Accio och Reparo! Ge mig dem nu, snälla!
Jag tappar alltid bort saker, så det skulle vara bra att bara kunna accioa fram dem. Och reparo... tänk vad skönt att bara kunna laga saker sådär. Inga fler trasiga datorer eller andra dryga saker. Och spöktransferens såklart. Och allt godis. Om nom nom. 18 apr, 2010 14:52 |
|
Leothil
Elev |
Transferering, reparo, accio, impervius, lumos, alohomora (senast idag skulle jag ha haft nytta av den!
Harrys äkta osynlighetsmantel och kvastar skulle ju inte heller vara fy skam även om de inte är trollformler i sig. This is who I am: Escapist, paradise seeker. http://oneofthewilds.blogspot.com 18 apr, 2010 16:20 |
|
dani
Elev |
Joo, kvasten har väl en förtrollning på sig?
20 apr, 2010 08:11 |
|
Oskan
Elev |
Lätt osynlighetsmantels förtrollning och spöktransferans, sedan hade accio, renskrubba och reparo varit smidiga oxå
"May the force be equal to mass times acceleration" 20 apr, 2010 16:08 |
|
APELSiiN
Elev |
27 jun, 2010 08:52 |
|
Cyachi
Elev |
"Alohomora"!
Man behöver aldrig oroa sig för att man glömt nyckeln längre. 27 jun, 2010 12:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen