Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Praktiska trollformler

Forum > Harry Potter > Praktiska trollformler

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
dani
Elev

Avatar


Yes! Samtidigt som massa olika smileysar bara förvirrar

29 mar, 2010 08:08

Snövinge
Elev

Avatar


Men en smiley kan utrycka mer än ord, och om man känner flera saker kanske man vill ha flera

We are all wizards. Even Ron.

1 apr, 2010 13:32

Trey Cohen
Elev

Avatar


Skrivet av Salem:
haha, asså praktigast, typ asså Renskrubba, och Reparo är ju andvändingsbara. Och formler som skadar lätt o enkelt. + Finite som tar bort förtrollningar på saker är ju typ mest andvändningsbar.


Så många smilisar är väl inte nödvändigt i ett inlägg?
Jäkla många ord isånnafall.

1 apr, 2010 16:18

dani
Elev

Avatar


I agree with Trey.. det där är onödigt många...

2 apr, 2010 11:05

Elintjejkast
Elev

Avatar


Accio och Reparo! Ge mig dem nu, snälla!

Jag tappar alltid bort saker, så det skulle vara bra att bara kunna accioa fram dem. Och reparo... tänk vad skönt att bara kunna laga saker sådär. Inga fler trasiga datorer eller andra dryga saker.

Och spöktransferens såklart. Och allt godis. Om nom nom.

18 apr, 2010 14:52

Leothil
Elev

Avatar


Transferering, reparo, accio, impervius, lumos, alohomora (senast idag skulle jag ha haft nytta av den! ) och scourgify är nu de jag kommer på i förbifarten.
Harrys äkta osynlighetsmantel och kvastar skulle ju inte heller vara fy skam även om de inte är trollformler i sig.

This is who I am: Escapist, paradise seeker. http://oneofthewilds.blogspot.com

18 apr, 2010 16:20

dani
Elev

Avatar


Joo, kvasten har väl en förtrollning sig?

20 apr, 2010 08:11

Oskan
Elev

Avatar


Lätt osynlighetsmantels förtrollning och spöktransferans, sedan hade accio, renskrubba och reparo varit smidiga oxå

"May the force be equal to mass times acceleration"

20 apr, 2010 16:08

APELSiiN
Elev

Avatar


Användbara: reparo& accio !

mina favoriter: levicorpus & ebubblio *stavning*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F39c4fa2ab966749570cea83739a5c7e9%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Ffc121ec46bd486774c2c3a18eb192f9d%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto2_250.gif

27 jun, 2010 08:52

Cyachi
Elev

Avatar


"Alohomora"!
Man behöver aldrig oroa sig för att man glömt nyckeln längre.

27 jun, 2010 12:19

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Praktiska trollformler

Du får inte svara på den här tråden.