#sorrynotsosorry
Forum > Off Topic > #sorrynotsosorry
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Igår åt jag tårta till frukost. #sorrynotsorry
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 feb, 2013 19:27 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag köpte en påse ostbågar till ikväll fast det är söndag #sorrynotsosorry
3 feb, 2013 19:35 |
|
LunaLovegood1
Elev |
jag låg vaken till halv tre inatt och diskuterade jämnställdhet i världen med min kompis fast mamma sa att vi skulle sova vid tolv #sorrynotsorry
3 feb, 2013 19:45 |
|
Borttagen
|
Den enda mat jag har ätit idag är tårta (eller egentligen smörgåstårta, men tårta som tårta right?)
#sorrynotsorry 3 feb, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
Åt kladdkaka... fast undervisade i mekanik samtidigt
3 feb, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
jag äter glass. #sorrynotsorry
3 feb, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Jag åt en semla för en stund sen Sorrynotsosorry
3 feb, 2013 20:37 |
|
Borttagen
|
jag har suttit vid datorn hela dagen även om jag har haft huvudvärk hela dagen.
#sorrynotsorry 3 feb, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
Tog sista kakan innan idag
#sorrynotsorry 3 feb, 2013 20:42 |
|
Borttagen
|
Jag har läxor jag borde göra, och brev jag borde skriva, men vem oorkar? #sorrynotsosorry
3 feb, 2013 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen