Hermiones och Rons GET betyg i försvar mot svartkonster
Forum > Harry Potter > Hermiones och Rons GET betyg i försvar mot svartkonster
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ron och hermione var inte lika bra som Harry helt enkelt..
1 feb, 2013 17:58
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 1 kl. 17:59
|
|
Solkatten
Elev |
Men Ö är väl bra nog? ;P Det är ju liksom det näst högsta.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 feb, 2013 17:59 |
|
Pryda
Elev |
Det här har jag stört mig på sjukt mycket. Att inte alla i trion går ut med högsta betyg i FMS är bara larvigt.
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 1 feb, 2013 18:16 |
|
Borttagen
|
Harry är helt enkelt bättre ^^
Och egentligen är det väl inte så konstigt? 1 feb, 2013 18:17 |
|
lily, luna
Elev |
1 feb, 2013 22:21 |
|
Borttagen
|
jag tror så här
J.K Rowling ville att hermione skulle skämmas för något så enkelt som FMS Ron fick (kanske) typ en blackout som gjorde att något blev fel 2 feb, 2013 09:26 |
|
Borttagen
|
Kollade i någon bok nu, sak samma vilken det var, och där säger Hermione till Harry att han är bättre än henne på DADA, och då säger han att han inte är det, och då säger hon jo, för han var bättre än henne under tredje året och det var det enda året de gjorde båda proven, och hade en bra lärare.
Men någon mer borde väl ha fått U i DADA? Men jag tror på era förklaringar till varför det blev så att bara Harry fick U, det var baara en småsak jag hängde upp mig på, jag har en dålig förmåga att göra det XD 2 feb, 2013 09:33 |
|
SWEDoven
Elev |
De som bedömde kanske jämförde med Harrys kunskaper och utgick ifrån det..?
Harry Potter is my life 2 feb, 2013 10:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SWEDoven: De som bedömde kanske jämförde med Harrys kunskaper och utgick ifrån det..? Så var det antagligen, lärare är ju inte världens rättvisaste lärare 2 feb, 2013 10:11 |
|
SWEDoven
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av SWEDoven: De som bedömde kanske jämförde med Harrys kunskaper och utgick ifrån det..? Så var det antagligen, lärare är ju inte världens rättvisaste lärare Haha nej de har jag själv märkt.. Men man borde ju ändå utgå från hur bra man ska vara och om någon (som Harry) är mycket bättre så kan det ju stå ett plus eller något Harry Potter is my life 2 feb, 2013 10:15 |
Forum > Harry Potter > Hermiones och Rons GET betyg i försvar mot svartkonster
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen