Together-Lily and James [SV]
Forum > Fanfiction > Together-Lily and James [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
chokladgrodan:D
Elev |
Supermegabra!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 feb, 2013 10:26 |
|
mums
Elev |
3 feb, 2013 11:19 |
|
lily, luna
Elev |
3 feb, 2013 14:18 |
|
Borttagen
|
Bra!!
4 feb, 2013 06:40 |
|
Borttagen
|
FÖÖÖÖÖRLÅÅT!!!!! Jag har inte skrivit på typ 1000 år!!
Ärligt, jag är jätteledsen!!!! Sorry... Men nu kommer ett nytt kapitel! Kapitel 3 In a very big castle Lily "Lily, vi tar den här vagnen", säger Jackie och pekar på en vagn. "Visst." Vi sitter ensamma i vagnen. Ända tills några börjar komma mot oss. En av dem är ganska kort och ser lite töntig ut, jämfört med de andra. Peter Pettigrew. En annan är lång, har väldigt mörkt hår och har snälla och busiga ögon. Nästan som en hund... Sirius Black. Den tredje är också ganska lång och har många ärr i ansiktet. Remus Lupin. Den sista personen är en glasögonprydd, stilig och busig person. James Potter. Nej, Lily, inte stilig, något annat... som elak! Så får det bli. Glasögonprydd, elak och busig. Eller? Nej, det låter fel... Tankarna bryts när de fyra pojkarna slår sig ner hos oss. James bredvid mig. Och så de tre andra framför mig, Jackie och James. "Hej Lily, vi stör väl inte va?" James vänder sig om mot mig. "Nej, absolut inte!" Va? Var kom det ifrån? Det bara liksom flög ur mig. Jag kunde inte hindra det. "Så bra", säger James och lägger sin arm runt mig. Jag känner hur en rodnad sprider sig över mina kinder. Det blir tyst. Tillslut säger Remus: "Hur har sommaren varit då Lily?" "Ehm... bra... Du själv då?", fortsätter jag för att inte få tystnad igen. "Bra..." Helt plötsligt stannar vagnen. Vi är framme. Jag och Jackie kliver av vagnen och börjar gå mot porten. Inne i matsalen går det härliga sorlet. Vi sätter oss vid Gryffindorbordet. Jag andas in den härliga doften. Den som bara finns här. På Hogwarts. När alla elever sorterats dukas maten fram. Eller, snarare trollas fram. Mmm... alltid lika gott som vanligt. Efter maten känner jag mig ovanligt trött. Jag gäspar. James och de andra killarna sitter bredvid oss. Och såklart James bredvid mig. Jag tänker precis gå upp till uppehålllsrummet för att sova, när jag kommer på att jag måste leda upp de nya förstaårseleverna till uppehållsrummet. Då kommer jag på något riktigt smart! Jag lutar mig försiktigt mot James axel och gäspar. Sedan blundar jag. Jag känner hur James rycker till. Men snart lugnar han sig. Han såg att det bara var jag. Han mumlar något om att jag sover till Sirius. Det pirrar i min mage. Ååååh, vad jag är trött. Jag viskar försiktigt i James öra: "Kan inte du ta förstisarna? Jag är så trött", och sluter sedan ögonen igen. Jag känner att jag verkligen är jättetrött nu på riktigt. "Visst kan jag det", är det sista jag hör innan jag somnar. Det var inte jättelångt det heller, men det var kanske lite längre än de förra kapitlerna i alla fall! =) Och förlåt igen, för att jag inte lagt upp för än nu! ♥ =3 9 mar, 2013 08:13 |
|
mums
Elev |
9 mar, 2013 09:45 |
|
Borttagen
|
MMEEEEEEEER!!!!!!!!!
9 mar, 2013 13:48 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Detta kapitel var Awsome!! Det gjör inget att det inte har komigt något kap på ett tag för detta var fantastisk!!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 9 mar, 2013 15:09 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av chokladgrodan:D: Detta kapitel var Awsome!! Det gjör inget att det inte har komigt något kap på ett tag för detta var fantastisk!! Exakt!
9 mar, 2013 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mums: Awesome! TAACK!!! ♥♥♥♥ Skrivet av Borttagen: MMEEEEEEEER!!!!!!!!! Vill du verkligen ha det? XD Men om du vill så får du det.... någon gång... ♥ ♥ Skrivet av lily, luna: Skrivet av chokladgrodan:D: Detta kapitel var Awsome!! Det gjör inget att det inte har komigt något kap på ett tag för detta var fantastisk!! Exakt! NAAAW! NI ÄR SÅ SNÄLLA SÅ JAG DÖR! ♥♥♥ Jag vet inte när jag kan lägga ut nästa kapitel.... Jag ska försöka så fort jag får chansen... Kanske, kanske att det kan komma ett i veckan, men jag lovar inget! Så, bli inte arga eller ledsna om det inte kommer i veckan!! 10 mar, 2013 10:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen