What I forgot to say
Forum > Fanfiction > What I forgot to say
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salle
Elev |
27 jan, 2013 14:38 |
|
Ron Hippe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var så god!Skrivet av Ron Hippe: Verkligen bra! Jag gråter faktiskt lite men den var väldigt bra det måste jag erkänna! Tack 27 jan, 2013 14:41 |
|
lily, luna
Elev |
Helt underbart! Men fy vad sorgligt, jag började nästan gråta du skriver så inlevelse fullt och det är helt underbart.
27 jan, 2013 17:40 |
|
Ron Hippe
Elev |
Skrivet av lily, luna: Jag BÖRJADE gråta!Helt underbart! Men fy vad sorgligt, jag började nästan gråta du skriver så inlevelse fullt och det är helt underbart. 27 jan, 2013 17:41 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av lily, luna: Jag BÖRJADE gråta! Helt underbart! Men fy vad sorgligt, jag började nästan gråta du skriver så inlevelse fullt och det är helt underbart. Visst var det underbart bra inlevelse i kapitlet jag sitter här och skakar!
27 jan, 2013 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lily, luna: Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av lily, luna: Jag BÖRJADE gråta! Helt underbart! Men fy vad sorgligt, jag började nästan gråta du skriver så inlevelse fullt och det är helt underbart. Visst var det underbart bra inlevelse i kapitlet jag sitter här och skakar! Tack så otrligt mycket! Ni gör mig så glad! Kommer genast börja skriva på ett nytt kapitlet. Eller, när jag är klar med läxan! Tack! 27 jan, 2013 18:49 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lily, luna: Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av lily, luna: Jag BÖRJADE gråta! Helt underbart! Men fy vad sorgligt, jag började nästan gråta du skriver så inlevelse fullt och det är helt underbart. Visst var det underbart bra inlevelse i kapitlet jag sitter här och skakar! Tack så otrligt mycket! Ni gör mig så glad! Kommer genast börja skriva på ett nytt kapitlet. Eller, när jag är klar med läxan! Tack! Hurra!
27 jan, 2013 18:58 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
27 jan, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
27 jan, 2013 19:30 |
|
lily, luna
Elev |
Hur går det med nästa kapitel?
Känn dig inte stressad! Du skriver så himla bra att man bara vill läsa mer och mer!
27 jan, 2013 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen