Voldermort-Monsterögat
Forum > Harry Potter > Voldermort-Monsterögat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Melissa Malfoy
Elev |
Oppan Voldy style. Voldemort. Monsterögat har inte direkt lika sympatiskt smile som Voldemort. Tror ärligt talat aldrig man ser Moody le. Dessutom är ju den unga Tom Dolder så söt...
26 jan, 2013 23:03 |
|
Minihäst
Elev |
Voldemort! Bara för att jag irriterad på alla "goda" just nu
äR ju as cool! another day, another slay 26 jan, 2013 23:09 |
|
PureSlytherin
Elev |
26 jan, 2013 23:43 |
Forum > Harry Potter > Voldermort-Monsterögat
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen