Bakom lås bom. [Privat mellan Måntass & AlexZz]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Bakom lås bom. [Privat mellan Måntass & AlexZz]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
25 jan, 2013 21:27 |
|
LunaLovegood1
Elev |
25 jan, 2013 21:29 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Måntass: O.O öh.. Brukar man läsas varan? Eller har jag bara missat det? XD Idk. XD Aja xD Vi kör på 18 ^^ Du gör mall först! ![]()
25 jan, 2013 21:30 |
|
AlexZz
Elev |
Fullständiga namn: Abbigail Christina Wright
Smeknamn: De vanligaste är slyna, hora, madrass... med mera och Chris. Ålder: 18. Kön: Kvinnlig. Personlighet: Christina är instabil, hon kan brista ut i tårar över ingenting, hennes känslor är oförutsägbara och hon är ett vrak. Hon ser saker som inte finns, kan attackera för ingenting och att hon nästan varje dag hamnar i elektriska stolen gör inte det hela bättre. Det är bara i sällsynta tillfällen som hennes gamla jag kommer fram, den där gladlynta tjejen med en fint skratt och med ett gott hjärta. Samma hjärta som fick henne förföljd och instängd. Utseende; ![]() Är där p.g.a: Hon var lycklig, glad och snäll. Men en grannflicka var avundsjuk på hennes äckliga lycka och ville förstöra den, så flickan förföljde Chrissie och fick henne paranoid, sjukligt paranoid och hon skickades till hospitalet efter att ha slagit till sin bror när han skrämt henne. Mentala status: Man skulle lätt kunna säga att hon är en av de värsta i huset när hon kan göra plötsliga utfall. Ev Fobi: El. Hon avskyr el. Historia/Familj: Christina föddes lycklig, växte upp med en underbar familj med hennes äldre bror Mark och hennes två föräldrar Adam och Greta. Hon var älskad, och hon ville ingen illa. Men andra ville henne illa som grannflickan Melinda. Som i hämndens nyck började förfölja Chrissie och förstörde hennes tillvaro så pass att hon med knuten hand slog till sin bror när han försökt skrämma henne, bara på skoj såklart. Men den störda Chrissie blev skickad till hospitalet och har varit där sedan hennes tolfte år i livet. Där hon också blev misshandlad, av med oskulden och använd som ett experiment varenda år. Övrigt: Hon älskar hospitalets trädgård, vissa patienter kommer ut dit, men inte hon och hon längtar efter att få känna frisk luft igen. . .
25 jan, 2013 21:56 |
|
Måntass
Elev |
Fullständiga namn: Oskar Venus Ashton Brinn
Smeknamn?: Skammen. Eller bara Ash. Ålder: 18 Kön: Kille Personlighet: Ashton var vänlig, pålitlig och hade hela livet framför sig. Han skrattade och var glad, hade vänner och fiender precis som varenda kille då i 9 års åldern. Men sedan "olyckan" har han blivit stadigt sämre. Han är nu mentalt i obalans och halvt galen. Är rädd för kvinnor och män, håller sig undan och har börjat fantisera ihop sin genen verklighet. Som 14:åring kom han till Hospitalet och och sedan dess bara blivit värre. Men under ljusare dagar då folk låter honom vara kan man få se hans riktiga jag. En glad och charmig ung man som fortfarande har livet framför sig. Men den personen försvinner snabbt. Utseende; Är där p.g.a: När han var 10 år började folk att se att hans blick var dimmig, det hölls som en hemlighet. Och snart visste hela skolan om det. Att han redan då hade svävat in i fantasin lite för mycket. De började mobba honom, såg honom som ett djur man kunde leka med. De tvingade honom till saker. Tvingade honom att våldta en flicka trotts att han vägrat så gott han förmådde. Men han var inte stark nog, inte när de hotade att mörda hans lillasystrar, mulade in droger i munnen på honom. Inte när de smet in till rum om natten och skar honom i ansiktet. Tillslut orkade han inte mer och fick ett nervsammanbrott och höll på att ta livet av sig. Efter det har han bott på Sjukhuset och blivit värre. Mentala status: Dålig. I obalans. Ev Fobi: Han klarar inte av ljud. Högst när folk pratar. Inte höga, inte snabba eller många. Han trivs bäst där det är tyst. Historia/Familj: Han hade sin mor och far. Och sina tvillingsystrar. Den ena dog, och det var då det sprack för honom. Övrigt: Älskar trädgården där det är tyst och fridfullt. ![]()
25 jan, 2013 22:23
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-25 kl. 22:29
|
|
AlexZz
Elev |
25 jan, 2013 22:25 |
|
Måntass
Elev |
*Skakar på huvudet* Jag fixade mall skelettet, tråd och skickade min sista svarta uggla! xD Nu har jag bara gröna. Du börjar.
![]()
25 jan, 2013 22:30 |
|
AlexZz
Elev |
Fast mitt inlägg kommer för tillfället vara en mening långt och troligen handla om regnbågar. o-o
. .
25 jan, 2013 22:31 |
|
Måntass
Elev |
Uhum? Jag har tyvärr inte tid för tillfälligt att skriva mer än några meningar. Kan behöva fly när som helst! *O* Men om en kvart så..
![]()
25 jan, 2013 22:34 |
|
AlexZz
Elev |
Aja... RAINBOWS IT IS! XD
-------------------------------- Christina sitter vid fönstret och stirrar ut mot den vackra trädgården. Det går några därute, hon är avundsjuk på dem. Hon har inte varit ute på åratal, hon kan knappt minnas hur frisk luft känns. Det här rummet har varit hennes fängelse de senaste åren. Tyvärr har hon inte tillbringat många av de dagarna ensam på natten. Hon höjer blicken och ser något så vackert och ovanligt att hon skulle försökt ta sig ut bara för att få tag på den. Regnbågen som sträcker sig från horisont till horisont... hon vill till den, den vackra bågen. (Oh god, jag kan ju det här! XD) . .
25 jan, 2013 22:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Bakom lås bom. [Privat mellan Måntass & AlexZz]
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen