internationella Harry potter dagen
Forum > Harry Potter > internationella Harry potter dagen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dumbledore1: *Man kan rita ärr i pannan. *Man kan ha Hogwartsuniform i skolan. *Man kan "trolla" t.ex säga lumos och nox nar man tänder och släcker lampor. Säga alohomora innan man låsen upp dörrar *Man kan kolla på en eller flera hp filmer * Och så kan man ha 7 (eller om man inte orkar 1) tysta minut(er) för alla goda som dött under åren( R.I.P;Dobby, Lupin, Dumbledore, Fred, Tonks, Sirius, Hedwig m.f) Bra idér! Jag tänker inte göra en ut av dom... utan alla! 26 jan, 2013 14:29 |
|
Verro_Luna
Elev |
EVERYBODY !!!! SNÄLLA KOM IHÅG DEN
I'ts a very important day for a Potter-fan So I want to celebrate it whit YOU! Såå! Torsdagen den 2.5 har jag en blixt i pannan och Harry på nageln! Remember!
30 apr, 2013 18:53 |
|
Borttagen
|
Har aldrig hört talas om det, vem har hittat på detta?
30 apr, 2013 19:15 |
|
Borttagen
|
Har aldrig firat det, eftersom jag inte visste det fanns förrän nu!
Ofc♥ Kommer ha fest! 30 apr, 2013 19:33 |
|
Verro_Luna
Elev |
Jag, Sannaaa, Sapgetti och Gabi firade den med att:
1. Rita ärr i pannan 2. Uppföra oss lite "Hary Pottrigt" 3. Skriva en HP relaterat anmälnings blankett till skolkören ♥ Den var bra den!
30 apr, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Jag, Sannaaa, Sapgetti och Gabi firade den med att: 1. Rita ärr i pannan 2. Uppföra oss lite "Hary Pottrigt" 3. Skriva en HP relaterat anmälnings blankett till skolkören ♥ Den var bra den! vi måste anmäla harry igen! 8D 30 apr, 2013 19:54 |
|
Borttagen
|
Har inte firat den nån gång men ska fira den genom att se på filmerna
30 apr, 2013 20:47 |
|
Borttagen
|
Det blir specielt på Torsdag, för det ör min första gång jag firar HP♥
30 apr, 2013 21:37 |
|
Rumbleroar's arme
Elev |
Jag får fira det efter skolan för tänker inte gå runt med ett ärr i pannan.. hehe
* Måla ett ärr i pannan * Sörja alla mina favoriter som dog under kriget * Baka 1 hp tårta * Gå runt med min trollstav Alla borde ju måla dödsrelikernas tecken på ena handen eller något liknande!! Hallelulejaaahhh!! ^^
Läs gärna min ff Funny Fuller http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=32101#p2001748
30 apr, 2013 22:29 |
|
Borttagen
|
Jag hade tänkt fira den genom
Att rita dödsrelikernas tecken på ena handen skriva ett inlägg på bloggen Se på filmerna Tänka på de som dog under krigen. 30 apr, 2013 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen