Crabbe nej.... :(((((
Forum > Harry Potter > Crabbe nej.... :(((((
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SummerQueen
Elev |
23 jan, 2013 18:23 |
|
PureSlytherin
Elev |
Haha, tror inte att jag ens hade tänkt på det. ^^
Personligen tycker jag att det är bättre att killar noppar ögonbrynen om det behövs än att de inte gör det. Unibrow är inte hett enligt mig.
23 jan, 2013 18:27 |
|
Cyachi
Elev |
Ellociraptor Du fick mig precis att känna mig jättehemsk och elak.
24 jan, 2013 19:19 |
|
Tamburlaine
Elev |
24 jan, 2013 19:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Crabbe har också känslor!
Jag har inte studerat hans ögonbryn, kan det inte vara naturligt? orkar inte gooooogla på killen ju. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 jan, 2013 20:35 |
|
Zendaya
Elev |
Hmm... Liknar lite mina ögonbryn faktiskt. Och jag noppar inte de. o.O
24 jan, 2013 20:39 |
|
Unik
Elev |
Haha kan inte se det framför mig, men det gör på nåt sätt Crabbe mer till en egen person i mina ögon. (Ja jag är lite halvknäpp, särskilt på kvällen)
Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 24 jan, 2013 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PureSlytherin: Haha, tror inte att jag ens hade tänkt på det. ^^ Personligen tycker jag att det är bättre att killar noppar ögonbrynen om det behövs än att de inte gör det. Unibrow är inte hett enligt mig. Håller verkligen med dig! 24 jan, 2013 20:56 |
Forum > Harry Potter > Crabbe nej.... :(((((
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen