Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D

Forum > Harry Potter > Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D

1 2 3 4
Användare Inlägg
Simonlack
Elev

Avatar


Augumenti att skölja ner sig med vatten när man vill och så gillar jag Glacius och Accio
Men av stridsformler gillar jag Expulso, Confringo, Lamslå, Levicorpus ja många stridsformler gillar jag!

Men när jag var liten tyckte jag om Incendio jag gjorde det mest för att incendio utmaningen på datorn var roligast!

Lily and James one of the cutest couple of time!

11 jan, 2011 17:19

Salem
Lärare

Avatar


Glacius finns ju bara på Spelen, så dom räknas kanske inte, som Carpe Retractum, den finns bara på spel...


Men jag diggar lite Lacarnum Inflamarae, den låter helt cool, den skapar ju liten låga av eld.. kan ju behövas när man ska tända ljus.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

11 jan, 2011 17:23

Albus Dumbledore
Elev

Avatar


spöktransferns är bra reparo, expeliarmus, accio, lamslå och reducto är bra.

Det är en av fördelarna att vara jag......

11 jan, 2011 18:18

Nagini
Elev

Avatar


jag tycker att Crucio har ett ganska coolt namn

tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra

11 jan, 2011 18:24

Salem
Lärare

Avatar


Spöktransferans är väl ändån ingen formel? det är en förmåga en Magiker kan lära sig? :O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

11 jan, 2011 18:31

OliviaGranger
Elev

Avatar


Accio är en av mina favoriter.

♥ Hagrid♥

11 jan, 2011 20:24

DracoAbraxasMalfoy
Elev

Avatar


Jag tycker nog bäst om Lamslå,Accio och Crucio.
Accio är väldigt användbar,samt Lamslå.
Crucio är ju obeskrivlig smärta,alltid bra på fiender x3

Alltid älskad - Sirius Black <3

11 jan, 2011 20:27

KlaraLovegood
Elev

Avatar


Vanliga gillar jag mest. =)

För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr.

12 jan, 2011 14:51

Beata
Elev

Avatar


Jag kan nog inte välja

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F2yl7nkp.gif

19 jan, 2011 20:31

soratanaka
Elev

Avatar


Om man väljer vanliga, kan man använda dem även i dueller.

Exempelvis om du duellerar på is, kan du skicka en Aguamenti så att den andre halkar, eller köra en Wingardium Leviosa för att hugga personen med en istapp.

Varför låter jag alltid så brutal? : (

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

19 jan, 2011 20:36

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D

Du får inte svara på den här tråden.