Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
jaaa ♥ !! sen börjar vviiii
17 jan, 2013 22:14 |
|
t i l d a
Elev |
Har lagt in de nu och fixade till bilden på din så man såg den
Kmr inte orka rolla så himla mycket ikväll, men vi kan börja lite smått!
17 jan, 2013 22:20 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag kände hur dom kom närmare . Dom kom , vargarna ylade och jag hörde strids tjuten från orcherna. Jag kände hur smärtan från ett spjut kom krypande in i kroppen . Det var över ,Jag hadde redan blivit fångad ... Jag kände hur dom hårda repen skavde mot min hud... Dom hade en till fånge med sig, Jag vet inte vem det är men att det var ,Jag tror att det var en alv .. Eller en människa med spetsiga öron ? I vilket fall så måste jag prata med han om att fly ,så jag kröp åt hans håll över den leriga marken ... När jag kom fram så började jag prata . "Hej ! så hur ska vi fly "? .
18 jan, 2013 09:35 |
|
t i l d a
Elev |
Círdan
Jag sprang och försökte fly från orcherna, men min häst var inte snabb nog. Jag hade skölden på ryggen så de inte skulle träffa mig med sina spjut och pilar, men när jag hoppade över en stor stock viftade jag ofrivilligt med armen och den kom inom skotthåll. Orcherna tog sin chans och sköt. Smärtan i min arm fick mig att kura ihop mig på hästen och jag kunde inte styra riktigt. Jag var fångad. Min häst förstod att något var fel och saktade ner, och orcherna kom ifatt mig. De knuffade omkull mig och tog mig till fånga. De band mina händer och fötter så hårt att repen skar in i huden. Sen fortsatte de sin jakt. Flickan som de fångade var vacker. Men mer visste jag inte om henne. Hon såg till viss del ut som en alv, men samtidigt annorlunda, något jag inte kunde sätta fingret på. Jag blev ärligt talat chockad när hon kom fram till mig och frågade om hur vi skulle fly. "Jag vet inte", svarade jag. "Vem vet om det är till någon nytta?"
19 jan, 2013 14:17 |
|
Lolly0101
Elev |
-"Men ett försök kan väll inte skada" ? Sa jag medans Orcherna bakom oss slog läger ...
Jag såg in i hans Ögon och våra blickar möttes ... Jag såg hans Vackra ögon I månskenet ... 19 jan, 2013 14:34 |
|
t i l d a
Elev |
"Vi väntar tills de flesta sover och bara några står på vakt. Det blir mindre att döda då", sa jag och log.
19 jan, 2013 15:53 |
|
Lolly0101
Elev |
Okej ... Men hur ska vi kunna få lås oss från dom här förbannade repen ? frågade jag .
19 jan, 2013 16:02 |
|
t i l d a
Elev |
"Jag vet inte, vi kommer på något sätt. Jag har en kniv i mitt bälte som jag kan försöka använda senare."
Orcherna tar tag i oss och binder fast oss mot ett träd.
19 jan, 2013 16:05 |
|
Lolly0101
Elev |
Jaa ... Men hur ska vi använnda den medans vi är emot ett träd flinar jag åt han medans jag ser en pil komma emot oss ..
19 jan, 2013 18:11 |
|
t i l d a
Elev |
"Jag fixar det nog", hinner jag säga innan pilen borrar sig in i trädet fem centimeter från mitt huvud.
Orcherna hånskrattar åt oss som om det inte fanns något roligare. Jag hatade de men visste att jag inte kunde göra något.
19 jan, 2013 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen